יש לכם מדפסת Brother? הנה כל מה שחשוב לדעת על טונר למדפסת

יש לכם מדפסת Brother? הנה כל מה שחשוב לדעת על טונר למדפסת

לא צריך להיות מומחה להדפסות כדי לדעת ש-Brother היא אחת החברות הבולטות בעולם בתחום. מאז הקמתה ב-1924 החברה היא שם נדרש לאיכות ולחדשנות, כפי שתעיד העובדה שהיא אחראית לדגם הראשון בעולם של מדפסת סיכות. המוצרים של Brother נחשבים לאמינים ולמהירים במיוחד, כך שמי שרוכש אותם זוכה בשקט נפשי לא מבוטל.

רכישת מדפסת של Brother היא יופי של נקודת התחלה, אבל עדיין עליכם לדאוג למוצרים המתכלים השונים. טונר – דיו בצורת אבקה דקה, המיועד למדפסות לייזר – הוא בוודאי מהמוצרים החשובים ביותר. החדשות הטובות הן שהחנות המקוונת "דיו בזול" מציעה עבורכם את הטונרים המשובחים ביותר, במחירים נוחים במיוחד.

איך בוחרים טונר למדפסת Brother?

כדי שתוכלו לסמן "וי" על הרכישה של טונר למדפסת Brother, עליכם להקפיד על כמה דברים. בראש ובראשונה, התאמה מלאה בין הטונר לבין הדגם הספציפי של המדפסת: רק כך הטונר יוכל לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר ולמנוע תקלות שונות. באתר של דיו בזול תוכלו לראות עשרות רבות של טונרים לדגמים ייעודיים של המותג המוביל, כאשר החיפוש הוא מהיר ונוח במיוחד.

השאלה השנייה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא האם אתם מעוניינים בטונר מקורי למדפסת Brother, המיוצר על ידי החברה עצמה, או בטונר תואם שמיועד לדגמים השונים אבל לא מיוצר על ידי החברה או מי מטעמה. אם בעבר איכות המוצרים התואמים הייתה נמוכה, או לכל הפחות מוטלת בספק, כיום תוכלו למצוא טונרים תואמים שמספקים תוצאות דומות לאלה של המוצרים המקוריים.

ההבדל העיקרי, ניחשתם אולי נכון, הוא תג המחיר שעשוי להיות זול בעשרות אחוזים במקרה של המתכלים התואמים. ההבדל בולט על אחת כמה וכמה במקרה של דיו בזול, שכפי שניתן להסיק משמה – מציעה את המוצרים במחירים הנוחים ביותר שתמצאו בישראל. בחישוב ארוך טווח, או כאשר נדרשת החלפת טונרים בתדירות גבוהה, מדובר בחיסכון שיכול להגיע לאלפי שקלים לפחות מדי שנה.

נוחות לכל אורך הדרך

על רקע העובדה שמדפסות בכלל וטונרים בפרט הכרחיים לתפעול השוטף של עסקים רבים, וגם לא מעט אנשים במגזר הביתי, סביר להניח שהרצון שלכם הוא להצטייד בהם במינימום מאמצים. גם מהבחינה הזו מציעה עבורכם דיו בזול את המענה המיטבי. תהליך הרכישה הוא ידידותי ומאובטח, ובסופו תקבלו את המוצרים עד פתח הבית או העסק. זמן המשלוח הוא מינימלי: עד שלושה ימי עסקים במשלוח דרך שליח או חברת צ'יטה בוקס, או עד שבעה ימים עסקים במשלוח דרך דואר ישראל. ניתן לבצע איסוף עצמי של המוצרים, שמאפשר לחסוך זמן וכספים גם יחד.

אם אתם יודעים כבר מהו הטונר האידיאלי עבורכם, או מעוניינים לקבל ייעוץ מהצוות של דיו בזול, האתר מציע עבורכם מוקד טלפוני שיספק תשובה לכל שאלה וכמובן שגם אפשרות לפנייה דרך האתר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*