הישג? אחרי למעלה מעשור יש אישור לאגם

הישג? אחרי למעלה מעשור יש אישור לאגם

מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה פה אחד את הקמת האגם החדש במרינה. הסאגה בנושא האגם מסתיימת היום בהכרזה חגיגית ובפה אחד, התהליך שהתחיל לפני למעלה מעשר שנים והביא מאות רוכשי דירות שהשקיעו את מיטב כספם בתקווה לגור סמוך לאגם מלאכותי ושנאלצו לחיות עד היום באתר בניה כשרק חול ופסולת בניה נשקפו מחלונם במקום אגם שהופיע בהבטחות בפרוספקט.

עצומות, הפגנות ועשרות מאמרים הביאו לבסוף לתהליך של שיתוף ציבור וגם שם לא היה כלום סגור, במפגש הוצעה אופציה נוספת… לכיכר מסחרית, הציבור שכבר הרגיש שנמאס לו הצביע חד משמעית על האגם למרות שאופציית הכיכר לא כזו נוראית. בכל מקרה, מדובר רק בועדה המקומית והדרך עוד ארוכה עד שנראה אגם בפועל. התחלה טובה אך רק התחלה יש לזכור.

מ״מ רה״ע גבריאל כנפו, ״כפי שהבטיח ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי אנחנו ממשיכים בתנופה! זוהי בשורה נפלאה וגאווה עבור תושבי העיר אשדוד״ . כנפו הוסיף, ״המנהיגות שלנו בראשותו של ראש העיר מחוייבת להבטיח את המשך פיתוחה של העיר ושגשוגה של העיר. כך פעלנו וכך נפעל גם בעתיד״. המשך תהליך ההקמה יעבור כעת להכנת תכנון מפורט והוצאת היתרים לפיתוח וביצוע התוכנית במלואה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*