ישי דדון ממקיף ד' נבחר לנואם הצעיר הארצי

ישי דדון ממקיף ד' נבחר לנואם הצעיר הארצי

ישי דדון תלמיד כיתה י'-4 בתיכון הניסויי מקיף ד' באשדוד זכה ביום שישי האחרון  בתואר הנואם הצעיר הארצי שהתקיים בקונסרבטוריון בבאר שבע. נאומו של דדון תלמיד במגמת התיאטרון במקיף ד' עסק בשוויון הזדמנויות  בין אשכנזים למזרחיים ובצורך לפתור את הבעיה באמצעות העדפה מתקנת לבני עדות המזרח. התלמיד ביסס את נאומו על נתונים מספריים לפיהם לצד העובדה כי מרבית המובטלים הם מקרב בני עדות המזרח,  הם מהווים מיעוט בקרב מנהלים בכירים ושופטים.

הרכב השופטים בראשותה של רינת גרשפלד מומחית לדי בייט בחר בדדון שהתמודד מול  מועמדים מרמת גן, ירושלים, חדרה, באר שבע, דליית אל כרמל ועוד שייצגו את 7 המחוזות של ארגון רוטרי ישראל. נאומים אחרים עסקו בין היתר בבריונות ברשת,  תחבורה ציבורית בשבת, זכויות אדם ודמוקרטיה.

ישי דדון הזוכה הטרי: "הפעם הרגשתי שהרמה קשה יותר אך למרות שהיו לי חששות כשהאזנתי לנאומים האחרים, שוב ניצחתי. זה נחמד לכתוב נאומים, עבדתי על זה קשה אבל זה מתגמל. עדיין מוקדם לקבוע אם אהפוך זאת למקצוע. תחרות הנואם הצעיר הייתה חוויה כיפית,  נחשפתי לנושאים רבים והייתי ממליץ לכל מי ששוקל אם להתמודד או לא בתחרות שילך על זה. אני מודה למקיף ד' על התמיכה הרבה שקיבלתי ועל כך שארגנו אוטובוס כדי שכל הכיתה שלי תוכל להגיע לגמר".

מנהלת מקיף ד' יהודית ביטון: "אני שמחה תלמיד שלנו זכה בגמר הארצי שהתקיים בבאר שבע. ישי הוא ילד מוכשר שמתנדב במש"צים והוא נואם בחסד. הזכייה שלו תואמת את האני מאמין של ביה"ס: "שמחת חיים בבית הספר של החיים".

לאינטרנט, קישור לנאום:

https://docs.google.com/file/d/0B0OOjSm69ZFjWEV6cGFXLTBubEk/edit

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*