ירידה קשה מירושלים

ירידה קשה מירושלים

סנסציה לא קרתה בארנה בירושלים. אשדוד לא הצליחה למצוא את היום הגדול שלה מול האדומים והשאירה את הנקודות בארנה. זה אמנם לא כוחות, אבל במצבה של אשדוד זה הזמן לקוות לניסים.

אשדוד, שסבלה מסגל חסר, ללא ליאור אליהו שפספס את הקאמבק לארנה בשל מצבו הבריאותי ולה-דונטיי הנטון הפצוע שהיה חסר בטבלת הקולעים. פול סטול נותר די לבדו ובשלשות משמונה ותשעה מטרים הצליח לשמור את הקבוצה במשחק במשך רבע וחצי, אבל כשבירושלים התעשתו והבינו שסטול תפס יום, התהדקה ההגנה סביבו ושם פחות או יותר נגמר הסיפור.

"הצהובים של גרינברג" נותרו מאחור כשבנוסף למשחק הגנה רפה הם גם סובלים מאחוזי קליעה נמוכים מאוד מהשדה, הראיה לכך הסקור הנמוך ביותר לעונה, 51 נקודות. אופייבו ממשיך לאכזב עם 5 נק׳ בלבד וג׳ונסון ממשיך לשמור על אי יציבות עם 5 נקודות בלבד.

אשדוד מגיעה לשלב שבו היא כבר לא תלויה רק בעצמה, מעתה הקשב יחולק למשחקים של המתמודדות לירידה ובאשדוד יתחילו לעקוב אחרי תוצאות ממגרשים אחרים, אתמול התוצאות לא שיחקו למזלם של הצהובים עם התרחקות של באר שבע וגליל גלבוע שבאו נחושות וניצחו משחקים קריטיים עבורן. אשדוד מתרחקת עוד נקודה מהן.

בשבוע הבא תארח החבורה של בראד גרינברג את הפועל "יוסי אברהמי" אילת, למרות שאמרנו את זה כבר כמה פעמים העונה אבל במשחק מול אילת פשוט אסור לה להפסיד.

מכבי אשדוד: סטול 11 (3-8 לשלוש, 3 איבודים), ברנדוויין, ג'ונסון (3-12 מהשדה) ובן משה (3-10 מהשדה) 9 כ"א, צ'וברביץ' 7 (6 ריבאונדים, 3 חסימות), אופייבו 5 (0-3 מהשדה, 5-6 מהקו), לוינסון 1. כן שותפו: עבו, פרואינד, דגלאס (0-6 מהשדה) ובוכמן.

 (צילום תמונה ראשית: אודי ציטיאט)

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*