ירוק עולה וחוגג 13

ירוק עולה וחוגג 13

חינוך חווייתי בחיק הטבע, מסע לימודי סביב מקורות האנרגיה, עבודות יצירה מקוריות, השתלבות בפעילות מוסיקליתועוד, הם בהחלט דרכים חינוכיות המרתקות כל ילד ומסקרנות אותו ללמוד ולהטמיע את החומר הנלמד. במלאת 13 שנה לפעילות המועצות הירוקות, הכנס המסורתי התקיים באופן חגיגי במיוחד.

השבוע התקיים הכנס המסורתי של קבוצות המנהיגות הירוקות של העיר או בשמן היותר מוכר מועצות ירוקות. הכנס בהובלת מינהל החינוך, איגוד ערים לאיכות סביבה, החווה החקלאית והרשת הירוקה, מתקיים זו הפעם ה– 13 (!) בעיר ובמסגרתו חגגו התלמידים בר מצווה להקמת המועצות הירוקות של אשדוד.

כעשרים מועצות תלמידים מבתי ספר הנמצאים בתהליכי ליווי והטמעה של תהליכי חינוך קיימים, יצאו ליום פעילות שעסק בנושא שינוי דפוסי צריכה ובמהלכו למדו התלמידים על תרבות הצריכה בדגש אנרגיה, פסולת והיכולת של הקבוצה להוביל שינויהיום החווייתי החל בקבלת פנים מיוחדת, בה דמות ירוקה וססגונית קיבלה את פני התלמידים בשעשועי קרקס על טהרת הקיימות, ושוחחה איתם על הפחתת שימוש בשקיות פלסטיק ובכלים חד פעמיים.

התלמידים יצאו למסע לימודי מרתק בנושא אנרגיה וחקרו את אנרגיית השמש, ערכו תחרות עכבישים סולאריים, הכינו שילוט בשימוש חוזר בעזרת זכוכית מגדלת ועברו פעילות otd  מיוחדת בה למדו על כך שכולנו חלק ממארג אחד גדול. כמו כן, כל משתתפי הכנס צפו בהופעה חדשה של "תיפוף ירוק", שהופקה במיוחד לאירוע הסיום והושקה אצלנו בעיר בפעם הראשונה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*