יצא הספר של לוי שמעוני על פעילות אנשי המוסד באירן

יצא הספר של לוי שמעוני על פעילות אנשי המוסד באירן

לוי שמעוני תושב אשדוד, הוציא לאור רומן מתח אקטואלי על פעילות אנשי המוסד באירן.

לוי שמעוני, נשוי ואב לארבעה ילדים, סבא ל-9 נכדים, תושב העיר אשדוד, חבר מועצה משך 3 קדנציות, קבלן ומהנדס, הוציא בימים אלה לאור בהוצאת ספרי ניב, את רומן המתח "לנצח'" FOREVER.

הרומן אקטואלי על רקע המאבק שמנהלים המוסד  הישראלי וצה"ל כנגד הקמת הכור לייצור נשק גרעיני באירן שמטרתו להשמיד את "השטן הקטן", הלא היא ישראל. המאבק מתנהל באירן גופה ומסביב לה כשבמאבק הזה המוסד מצליח לערב מדענים ישראלים בעלי שם עולמי שנרתמים למאבק נגד הקמת הכור האטומי באירן.

בסיפור שיצא לאור בהוצאת ספרי ניב, ההוצאה הגדולה  בישראל במימון המחבר, מוציאה מאות כותרים בשנה, ביניהם  ספרים שהפכו לרבי מכר, מדען ישראלי כזה שמתגייס לעזרת מדינת ישראל הוא אמון על מציאת אמצעי הגנה על כדור הארץ מפני פגיעת כוכבי שביט ואסטרואידים מן הסוג שהשמידו את הדינוזאורים מעל פני כדור הארץ לפני 65 מיליון שנה.

תוך כדי כך מתרחשת עלילת אהבה גדולה מן החיים בין המדען ישראלי לבין אשתו היפיפייה  של מדען רוסי עמית.

לוי שמעוני, נושק לגיל 80, בעל שלושה תארים אקדמיים: תואר ראשון במדעי הרוח והחברה מהאוניברסיטה הפתוחה, תואר שני ביחסים בין-לאומיים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר באסטרו-פיזיקה מאוניברסיטת תל-אביב, מספר שהספר מכיל אפיזודות המרמזות על המאבק האמיתי של אנשי "המוסד" בתוך אירן.

רומן המתח מרמז על המצאות ישראליות של סוגי נשק בעתיד, שבימים אלה חיל האוויר הודיע על הפעלתם. הניסיונות כדוגמת נשק נגד נ.מ מבוסס על קרני לייזר. כל העלילות בספר הזה משקפות מצב אקטואלי שמשתקפים באירועים שקורים בפועל כיום.

שמעוני מעיד על עצמו כי כל חייו עסק בתחומים רחוקים מסִפרּות אך תמיד כתב סיפורי ילדים ורומנים קלים, בעיקר למגירה. זה ספרו הראשון למבוגרים.

להרחבה ניתן לשוחח עם הסופר לוי שמעוני: 054-4663071

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*