יעקב טומרקין נכנס לרשימת הטופ 20 העולמי בהיסטוריה

יעקב טומרקין נכנס לרשימת הטופ 20 העולמי בהיסטוריה

אנחנו תמיד גאים באשודים שלנו שעושים חיל, בספורט ובכלל. מה שלא קורה הרבה זה להכניס אשדודים לרשימות כל כך יוקרתיות כמו זו של אתר חדשות השחייה Swimswam המוכר שדירג את השחיין האשדודי יעקב טומרקין ברשימת הטופ 20 בכל הזמנים. זה כבוד עצום לישראל בכלל ולאשדוד בפרט.

השחיין הישראלי יעקב טומרקין נכנס לרשימה יוקרתית במיוחד, אליה רק שחיינים איכותיים ומגוונים נכנסו. אתר חדשות השחייה Swimswam סקר את הגברים שסכום תוצאות משחי ה-100 מטר שלהם בכל סגנון הוא המהיר ביותר ופרסם את הטופ 20 העולמי בהיסטוריה. יעקב טומרקין הישראלי, והאשדודי נכלל ברשימה במקום ה-20.

לטומרקין זמן של 53.89 שניות ב-100 פרפר, שיאו הישראלי ב-100 גב עומד על 53.60 שניות, ב-100 חזה שיאו האישי עומד על 1:02.57 דקות וב-100 חופשי זמנו הוא 50.21 שניות. בשקלול ארבעת המשחים הזמן המצטבר הוא 3:40.21 דקות, המקום ה-20 בהיסטוריה בצוותא עם מת'יו ג'נסן מארה"ב.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט באשדוד התייחס להישג המרשים:

ענף השחייה הוא אחד מענפי הספורט הקשים והיוקרתיים בספורט האולימפי, כישראלי בכלל אני שמח על הבשורה, במיוחד בימים קשים אלה, וכאשדודי שמכיר אישית את יעקב אני מאושר פי כמה. לאשדוד יש ספורטאים מצויינים במגוון תחומים שמביאים לנו כבוד גדול בכל פודיום עולמי אבל אין ספק שכזה הישג לא יוצא לנו לבשר כל יום. אני מצדיע ליעקב על ההתמדה והחריצות שמראה שכוחה של הטיפה בהתמתדה״

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*