יעדים שחייבים לראות בדרום הודו

יעדים שחייבים לראות בדרום הודו

אחד הדברים הראשונים שעושה כל חייל ממוצע המשתחרר מצה"ל הוא לבדוק מסלולי טיסה להודו. הנופים הקסומים של הודו, המקדשים שלה ותרבות הרחוב מושכים אליה תיירים רבים, ובכללם תיירים מישראל. טיול במדינה המופלאה מאפשר להתאוורר מעט מהשגרה, להתבודד ולהבין מה אנחנו רוצים לעשות במהלך חיינו. כמו כן, בניגוד למדינות אחרות, הליך הוצאת ויזה להודו קל יחסית ומתבצעת לרוב דרך אתר האינטרנט.

5 יעדים מומלצים בהודו

טסים לדרום הודו בקרוב? אלה כמה מקומות שכדאי לבקר בהם:

  • גואה – האזור ידוע בעיקר בעקבות המסיבות התוססות הנערכות בו, אך לגואה יש גם צד שקט יותר. אם אתם מחפשים יותר שקט ושלווה, אפשר לבקר בחופים היפים של גואה ופשוט להירגע. כמו כן, אם אתם מעוניינים לדעת מהו שוק צבעוני בהודו, תוכלו לבקר בשוק של אנג'ונה בחלק הצפוני של גואה. תוכלו למצוא בו תערובת של תבלינים, בגדים, עבודות יד, פסלונים ועוד.
  • קרנטקה – ממוקמת ליד גואה ויש בה חופים מופלאים, יערות עד, מקדשים, ארמונות ומבני פאר אחרים.
  • קראלה – נחשבת לאחת המדינות היפות ביותר של הודו. זהו אזור רגוע שבו אפשר למצוא תעלות מים, כפרי דייגים, צמחייה טרופית וכדומה. מכיוון שלא רבים מגיעים לאזור זה, הוא נחשב למסחרי פחות ומספק שקט לתושבים ולתיירים כאחד.
  • קוצ'ין – עיר מרכזית של מדינת קראלה ונחשבת למעשה למרכז המסחרי שלה. בעברה שימשה קוצ'ין כעיר יהודית מפוארת וגם היום גרים בה מעט יהודים. ניתן לסייר ברובע היהודי, לבקר בבית הכנסת או לטייל לאורך קו המים ולראות כיצד הדייגים מוציאים את הדגים מרשתם.
  • פריאר – שמורת טבע בקראלה שבה אפשר למצוא מטעי תבלינים, יערות ופלגי מים, ולהבחין בקופי מקוק, לוטרות, ציפורים, איילים, ואם יתמזל המזל אפילו טיגריסים.למידע נוסף על דרום הודו

כבר לא צריך לצאת מהבית כדי להוציא ויזה להודו

בעידן האינטרנט הוצאת ויזה להודו מעולם לא הייתה נגישה יותר. כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר, למלא את הטפסים הנחוצים (ניתן גם בעברית), לבצע תשלום של דמי אגרה לוויזת הודו (400 שקלים). כעבור ימים ספורים בלבד תקבלו את הוויזה. עם קבלתה, אתם רשאים לארוז את המזוודה ולצאת להודו.

דברים נוספים שכדאי לדעת על ויזה להודו

קיימות למעשה שתי דרכים להנפיק את הוויזה. הדרך הראשונה היא הוצאת ויזה להודו באמצעות אתר האינטרנט. ויזה זו תקפה ל-60 ימים מרגע הנפקתה, וניתן לבצע בעזרתה שתי כניסות: אווירית או ימית. קיימת אפשרות נוספת להנפקת ויזה והיא נוחה הרבה פחות – הנפקת ויזה באמצעות דרכון. במסגרת הנפקתה יש צורך להגיע פעמיים למשרדי סוכנות הנסיעות, ותוכלו לקבל אותה תוך 7 עד 10 ימי עסקים. עבור הוויזה הזו משלמים 430 שקלים (מחירה של ויזה אלקטרונית נמוך יותר). עם זאת, תוקפה של ויזה זו ארוך יותר.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*