ימשיכו את המומנטום? מחר ב-21:00 מ.ס אשדוד מארחת את האלופה

ימשיכו את המומנטום? מחר ב-21:00 מ.ס אשדוד מארחת את האלופה

אם הייתם אומרים לאוהדי מ.ס אשדוד, שבמחזור התשיעי במשחק מול האלופה הפועל באר שבע, ולאחר פתיחת עונה גרועה ביותר, לקבוצתם יהיה סיכוי להשיג נקודות. הרי שבוודאי התשובות לא היו תחת אור חיובי.

אבל בשבוע וחצי האחרונים, לא מעט מים עברו בנהר, ואשדוד תחת מאמנה החדש, עמיר תורג'מן, מתחילה להציג כדורגל אחר (לפחות מבחינת התוצאות), ולאחר הניצחון הראשון בשבוע שעבר מול בני יהודה במשחק חוץ, לפתע מ.ס אשדוד רואה את עצמה ככזאת שבהחלט יכולה לעקוץ את האדומים מבירת הנגב.

הפועל באר שבע, האלופה בשנתיים האחרונות למי ששכח, לא מזכירה יותר מדי את אותה הקבוצה שטיילה בליגה המקומית בשנתיים הללו. העונה באר שבע של ברק בכר נראית שבעה, ולמרות הניצחון שלה ב"משחק העונה" בשבוע שעבר על מכבי תל אביב, היא עדיין פגיעה.

באשדוד קיוו בשבוע האחרון לבשורות מכיוונו של השוער יואב ג'ראפי, אך השוער שהצטיין אשתקד ונפצע במחנה האימון של פתיחת העונה, טרם התאושש, ולפיכך ירדן קרישטול ימשיך לקבל את הכפפות בשער הקבוצה.

מלבד ג'ראפי, אשדוד תמשיך לחסר את הבלם המצויין ניר ברדע שעדיין פצוע ברגלו, ומי שיקבל את תפקיד הבלם לצידו של ויקטור גאנב הבולגרי, ימשיך להיות קרלו ברוסיץ'.

מנגד, גדי קינדה שלא פתח בהרכב במשחק הקודם בשל איחור לאימון המסכם, יחזור לתמונת ההרכב, וינסה לכבוש בפעם השנייה ברציפות.
הרכב משוער: קרישטול, בן זקן, גאנב, ברוסיץ', סולומון, מונד, יעקובוביץ', קינדה, דן ביטון, מאוריסו ואלקה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*