ילדי רובע ב' ערוכים לפתיחת שנת הלימודים

ילדי רובע ב' ערוכים לפתיחת שנת הלימודים

מינהלת רובע ב' בראשות אורי סבח, ערכה אתמול מבצע חלוקה של תיקים וציוד אישי לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה. לא פחות מ-170 תיקים וערכות בית ספר חולקו במהלך המבצע והעלו חיוך על פניהם של הזוכים. ברובע ב' הילדים כבר מוכנים לפתיחת שנת הלימודים.

"היום ערכנו חלוקת תיקי ביה"ס וגני ילדים, שכללו את כל הציוד הנדרש לפתיחת שנת הלימודים הבא עלינו לטובה" אמר ראש מינהלת הרובע מר אורי סבח וציין כי במהלך המבצע חולקו לא פחות מ-170 תיקים בצרוף ערכות לימודים ובהן מחברות, עפרונות, טושים, צבעי פנדה, מחקים ומחדדים.

מבצע החלוקה המתקיים בכל שנה במטרה לסייע למשפחות ולילדי הרובע, הולך וגדל וגם השנה הוא התאפשר הודות לתורמים היקרים שפתחו את לבם ואת כיסם אך ביקשו להישאר מאחורי הקלעים. "אנו מודים לתורמים היקרים שתרמו בעין יפה ובעילום שם. בלעדיהם לא היינו יכולים לשמח כל כך הרבה ילדים בקהילה" אמר סבח והודה לתמי כהן, רכזת המידע של המינהלת, ולפעילים שהתנדבו לסייע בחלוקה.

הורי הילדים הנרגשים שיבחו את מינהלת הרובע על המבצע הנהדר והודו לראש המינהלת, לפעילים ולתורמים אשר העניקו לילדים מתנה חשובה לתחילת דרכם במערכת החינוך. "הערבות ההדדית היא אחת מאבני היסוד של כל חברה, ואנו כיהודים מחויבים לסייע איש לרעהו" אמר אחד הפעילים ואיחל לילדים שנת לימודים מוצלחת ושמחה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*