ילדי הגנים מתגייסים למען החיילים

ילדי הגנים מתגייסים למען החיילים

ילדי גנים רבים ברחבי העיר, התגייסו גם השבוע למען החיילים היקרים שלנו, זאת במסגרת היוזמה "מילה מתוקה". הילדים יחד עם הצוותים החינוכיים הכינו מארזים מתוקים, עם ברכה וציור אישי לחיילי הסדיר והמילואים שבחזית, כדי לחמם את ליבם ולהרים את רוחם

ילדי הגנים באשדוד התגייסו למען חיילי צה"ל  ולקחו חלק ביוזמה "מילה מתוקה". היוזמה היא דרך נפלאה ללמד ילדים על חשיבות ההוקרה לחיילים. היא מראה להם שהחיילים וכוחות המילואים הם חלק חשוב מהחברה שלנו ושאנחנו מעריכים את שירותם למען המדינה.

הילדים היו נרגשים מאוד לקחת חלק ביוזמה. הם בחרו את הממתקים האהובים עליהם, כתבו וברכו את החיילים בדברים חמים ומרגשים. "תודה שאתם שומרים עלינו", כתבה ילדה אחת. "אנחנו מעריכים אתכם מאוד", כתב ילד אחר. הצוותים החינוכיים תמכו ועזרו לילדים בהכנת המארזים, תוך שהם מדגישים את חשיבות ההוקרה לחיילי צה"ל ואת הצורך להראות להם שהם חשובים לנו.

בזכות הילדים והמשפחות, בכל שבוע מועברים מאות חבילות לחיילים ואנשי מילואים המשרתים בכל החזיתות: עזה, צפון ויהודה ושומרון. החיילים מקבלים את המארזים בהתרגשות רבה והם מספרים שהם מעצימים אותם ומעלים להם את המורל. "זה כל כך מרגש לקבל מכתב וברכה אישית מילד", אמר אחד החיילים. "זה מראה לי שהם חושבים עליי, ומעריכים את מה שאני עושה".

רשימת הגנים שלקחו השבוע חלק בהכנת חבילות הממתקים לחיילים הם: ▪צאלים ▪יובל  ▪דיונה  ▪שירת הים ▪צוללים  ▪גלי ציון  ▪אשחר  ▪תאנה  ▪אשל  ▪ארזים  ▪סלעית

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*