ילדי הגנים חוגגים ראשונים

ילדי הגנים חוגגים ראשונים

גם השנה היו גני החובה ראשונים לחגוג את יום העצמאות ולאחל מזל טוב למדינת ישראל שחוגגת 75. החגיגה המסורתית הזו נערכה השנה באצטדיון רובע ב', בהשתתפות למעלה מ-2000 ילדים מ-76 גנים, ובמעמד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הרב שאולי, צמרת מינהל החינוך ותלמידי אורט במצעד דגלנים. ד"ר לסרי בירך את הילדים ביום חגה של מדינת ישראל ואיחל לה ולהם המשך הצלחה ושגשוג.

ילדי החובה מ-76 גנים בעיר התכנסו הבוקר באצטדיון רובע ב' ואיחלו יום הולדת שמח למדינת ישראל. היה זה המשך למסורת מפוארת שבה ילדי הגנים מקדימים לחגוג את יום העצמאות ולהיות הראשונים אשר מאחלים יום הולדת שמח למדינה. שערי האצטדיון נפתחו מוקדם בבוקר כדי לאפשר לאלפי הילדים לבוא בשעריו, להתמקם על כר הדשא ולהתארגן קבוצות קבוצות, לקראת הטקס החגיגי.

לילדים ולצוותי הגנים, התלוו גם הורים ומתנדבים אשר סייעו להם לעלות לאוטובוסים ולהגיע מכל חלקי העיר. כל הילדים לבשו לבן ועטו מטפחת מעוצבת על ראשם, וביחד צבעו את הדשא בצבעים ססגוניים. "הטקס הזה המשלים כבר מסורת בת 3 עשורים, מבסס את הקשר הבסיסי והראשוני של ילדי ישראל למדינתם, ומאפשר לילדים הרכים להביע את רגשותיהם ולברך את מדינת ישראל בעוד שנים של פריחה ושגשוג" אומרים במחלקת גני הילדים. הטקס נפתח בצעידת דגלנים מבית ספר אורט אשדוד ולאחריו הפעלת הילדים אשר התארגנו במעגלים ורקדו על כר הדשא. אפרת עזריה, מנהלת גני הילדים, ניצחה על המלאכה והנחתה את הטקס.

 

 

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, משתתף בטקסים רבים במהלך השנה אך דומה כי זהו הטקס החביב עליו במיוחד. הוא נהנה לראות את הילדים נושאים דגלים בידיהם ומנופפים בהם בגאווה. הנאה מיוחדת הוא חש כאשר הוא מטייל בין הכיתות, משוחח עם הילדים ועם צוותי החינוך ומקשיב לברכות שהילדים מאחלים למדינה. בברכתו למדינה הצעירה, איחל ראש העיר עוד הרבה שנים של ימי הולדת ושמחה והביע משאלה שעם ישראל ידע להתאחד ולשמור על הלכידות הלאומית. ראש העיר שיבח את הילדים על המכתבים והמארזים שארגנו ושלחו לחיילי צה"ל.

הרב שאולי נשא ברכה מיוחדת לרגל החג וברך את הילדים בברכת כוהנים. תלמידי בית הספר הימי אורט אשדוד, במדים לבנים וייצוגיים, ביצעו צעידת ראווה ונשיאת דגלים לעיני הילדים והתכבדו בהנפת הדגל לראש התורן ולסיום צעדו כל הסייעות עם דגלי לאום, לאורך רחבת הטקס ובין הילדים.

בטקס המרגש נכחו מר אריה מימון – ראש מינהל החינוך, גב' מרטין עובדיה – מנהלת אגף חטיבה צעירה, צמרת מינהל החינוך וגב' אפרת עזריה – מנהלת מחלקת גני הילדים אשר הודתה לצוות שלה, למפקחות הגנים ולכל מי שנתן יד בארגון והפקת האירוע. תודה מיוחדת לאגף האירועים. במינהל החינוך אומרים כי "ילדי הגנים באשדוד היו הראשונים לחגוג בשמחה והתרגשות רבה ומאחלים למדינת ישראל יום הולדת שמח" ומודים לכל מי שהיה שותף בהצלחת הכנס: אגף אירועים, החברה העירונית לתרבות ופנאי, אגף הביטחון העירוני והשיטור המשולב, מינהל התפעול ויחידות הפיקוח והשיטור, משטרת אשדוד ומד"א.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*