יישור שיניים אינויזליין

יישור שיניים אינויזליין

החשש הגדול ביותר אצל אנשים שרוצים לבצע יישור שיניים הוא הנושא האסתטי. ברוב המקרים, ועד לא מזמן, יישור שיניים היה מגיע עם ברזלים לא יפים בשיניים, קשת גדולה שצריך להרכיב בחלק או בכל היממה וכמובן, מראה לא נקי שנגרם בלכלוך המצטבר באזור הברזלים. לכן, הפתרון המתבקש היא בצד האסתטי, וזה בהחלט מושג עם אינויזליין. אינויזליין הוא למעשה קשת של פלטות שקופות שמחליפות את הברזלים הוותיקים, ונותנים פתרון מושלם. הרבה אנשים מבינים שהם מתבגרים על הפחד הכי גדול שלהם והאינויזליין מאפשר להם לעשות יישור שיניים גם בגיל מאוחר יותר.

מתאים לכולם

יישור של שיניים הוא תהליך בו יש הזזה פיזית של השן, וכתוצאה מכך גם של השורש שלה, למיקום אחר. היישור הוא אינו נעים וכולל כמה וכמה ביקורים אצל רופאי שיניים. עם זאת, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, הפתרונות הם נוחים הרבה יותר. ברוב המקרים, יישור שיניים נעשה אצל ילדים בגיל ההתבגרות, להם צמחו כל השיניים הבוגרות, אך בצורה לא ישרה. שיניים הם כרטיס הביקור שלנו והילדים, שנמצאים גם כך בתקופה מאוד מורכבת בחיים, זקוקים לשיניים ישרות על מנת להתמודד עם האתגרים הרבים שצפויים להם בשנים הקרובות. עם זאת, האינויזליין הנגיש את האפשרות לבצע יישור שיניים גם אצל אנשים שמעולם לא עשו זאת, מסיבות שונות.

עוזר במגוון תחומים

יש אנשים שפשוט לא היו מודעים לבעיה, או שהתכחשו לה. אחרים שלהורים שלהם לא היה פשוט כסף, או כאלו שמרגישים שהם זקוקים לשינוי בגיל מאוחר. האינויזליין מאפשר לבצע יישור שיניים, מבלי לחוות זעזוע בחיים האישיים או המקצועיים. זה נכון בעיקר בתחום הזוגי והרומנטי, שכן יש הרבה אנשים שנרתעים מאנשים מבוגרים עם ברזלים בשיניים. עם אינוויזליין, קשה מאוד לראות את השינוי, וגם אם רואים, זה לא משפיע כל כך. כמובן שיש לברזלים בשיניים או לשיניים עקומות השפעה בעולם המקצועי וגם בתחום החברתי. אנשים מבוגרים זקוקים לשיניים ישורת, וגם אם זה לא בוצע בעבר, זה לא אומר שאי אפשר לבצע את זה עכשיו.

עלות סבירה

העלות של יישור שיניים אינויזליין הוא אינו יוצא דופן או שונה מהעלויות של יישורי השיניים בעבר. הכל תלוי במצב השיניים והלסת, שכן שיניים במצב סביר, מאפשרים טיפול שהוא יחסית מתון וקצר. טיפול מתון וקצר הוא טיפול של כ-8 עד 10 ביקורים אצל רופא השיניים, בעלות של כ-5,000 שקלים בסך הכל. הטיפולים הקצרים יכולים להימשך עד כמה חודשים בלבד, שבסיומם, מקבלים שיניים מושלמות. הטיפולים המורכבים יותר, כאשר מצב השיניים הוא גרוע מאוד, יכולים לארוך כשנתיים, עם מעל 20 ביקורים אצל רופא השיניים, ועלות שמתקרבת ל-20 אלף שקלים במצטבר. אורך הטיפול קשור גם לאיך שומרים על השיניים ומתחזקים אותן, שכן תחזוקה שוטפת, צחצוח ושימוש במי פה, יאפשרו לכם גם להרגיש נוח יותר וגם לקצר את הטיפול.

נעים ונוח יותר מבעבר

הרבה אנשים מפחדים מטיפולי שיניים, אך לא יודעים את מה שעשתה הטכנולוגיה לשוק בשנים האחרונות, במיוחד בתחום יישור השיניים. הטיפולים הם הרבה פחות כואבים, פחות מציקים וכל ההליך הוא הרבה יותר נעים. גם ההתקנה של אינויזליין היא פשוטה מאוד, ומהירה, וגם אם בימים הראשונים חווים אי נוחות באכילה, זה עובר מהר ובמהרה, פשוט לא מרגישים שום דבר. בנוסף, היעילות של אינויזליין היא הרבה יותר גבוהה מהשיטות של העבר. בעבר, השיניים היו זזות מעט לאחר ההורדה של הברזלים, אך כיום עם השיטות החדשות, המענה הוא לטווח הרבה יותר ארוך והיעילות היא הרבה יותר גדולה.

לשדרג את האסתטיקה

יישור שיניים פנימי אינויזליין זה משהו שכל אחד צריך לשקול, ולא משנה כלל באיזה שלב הוא בחיים. זה נכון במיוחד לילדים בגיל ההתבגרות, אך גם לאנשים שלא מרוצים מאיך שהשיניים שלהם נראים גם בצבא, גם בלימודים וכמובן בחיים המקצועיים. החיוך שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו, ועלינו לשדרג ולשפר אותו עד כמה שאפשר. שיניים ישרות מעידות על אסתטיקה ויופי, והן חלק בלתי נפרד מהמיתוג העצמי שלנו. לאנשים אסור לוותר, ובעזרת אינויזליין, אפשר לקבל שיניים ישרות במהרה, ומבלי לוותר על אלמנטים חשובים כמו אסתטיקה וריח פה, תוך כדי התהליך.

המאמר נכתב בעזרתו האדיבה של ד״ר זיידמן אלון  ממרכז וייצמן תא

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*