יום פתוח במכללה האקדמית להנדסה SCE

יום פתוח במכללה האקדמית להנדסה SCE

בשנים האחרונות הפך תחום ההנדסה לאחד הצומחים והמתגמלים במשק הישראלי. הביקוש למהנדסים במגוון התמחויות עולה בהתמדה, ובוגרי הפקולטות להנדסה במכללות ובאוניברסיטאות משתלבים בתפקידים בכירים בחברות מובילות בתעשייה וזוכים ליהנות מתנאי תעסוקה אטרקטיביים.

בהתחשב בכל אלה, אין פלא כי השאיפה להפוך למהנדס או מהנדסת היא פופולרית מאי פעם. עם זאת, העובדה שמדובר בלימודים ריאליים, הדורשים ידע מקדים במגוון תחומים מדעיים, כגון מתמטיקה, פיזיקה, כימיה ועוד, הופכת את לימודי ההנדסה לחלום שבעיני רבים נראה כבלתי מושג. אחרי הכל, לא כולנו אשפים במתמטיקה, ולא כולנו הצטיינו בשיעורי הכימיה או מדעי המחשב בתיכון.

הבשורות הטובות מאוד הן, שגם בהעדר בגרות ריאלית, הדרך להפוך למהנדסים בהחלט פתוחה בפניהם, והיא מתחילה במכינה להנדסה של SCE. למעשה, זוהי בדיוק המטרה שלשמה נועדה המכינה להנדסה – להעניק לכם את הרקע הדרוש על מנת להצליח בלימודים לתואר להנדסה, ולהקנות לכם את הביטחון ביכולת שלכם להפוך למהנדסים.

לאלו מכם שמתעניינים בלימודי הנדסה, מומלץ מאוד להגיע ליום הפתוח למכינה להנדסה, שיתקיים ביום 27.7.18 בכל אחד משני הקמפוסים של המכללה האקדמית להנדסה SCE, הממוקמים בערים אשדוד ובאר שבע. במהלך היום הפתוח תוכלו להתרשם מאווירת הלימודים, מכיתות הלימוד והמעבדות השונות, וכמובן, מסגל המרצים שבזכותו תוכלו להפוך למהנדסים שאתם שואפים להיות.

00

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*