טרנד האפוקסי ברהיטי עץ

טרנד האפוקסי ברהיטי עץ

ישנם טרנדים של רהיטים שנראים על זמניים, ואין ספק שטרנד האפוקסי ברהיטי עץ הוא אחד מהם. אפוקסי הפך לפופולרי מאוד בפרויקטים של עיצוב פנים והוא נחשב לחביב המעצבים, הודות לעובדה שיכול לקבל כל צורה, כך שהוא מציע דרכים שונות ליצור רהיטים מיוחדים ולהתאים אישית את עיצוב פנים הבית.

השילוב בין אפוקסי לרהיטי עץ מהפנט, ורהיטי עץ בשילוב אפוקסי נראים סוריאליסטיים, יוקרתיים וללא ספק הופכים לנקודת המוקד של כל בית. במהלך השנים, הטרנד רק התפתח והרחיב את ממדיו, ואם בעבר הייתם צריכים לחסוך כסף כדי לקנות רהיטים כאלו, כיום תוכלו אף לקנות את כל החומרים בקלות ולהכין רהיטים בעצמכם בפרויקט DIY!

התאימו את הרהיטים לבית ולסגנון שלכם

הדרך שבה אנו בוחרים לעצב את הבית שלנו מאוד אישית. ישנם כאלו שמעדיפים סגנון מינימליסטי ומודרני בעוד שאחרים יעדיפו סגנון אקלקטי ושילובים מיוחדים של חפצים. אם אתם רוצים להוסיף לבית שלכם נגיעה אישית ועכשווית, אחת הדרכים היפות והפשוטות לעדכן את עיצוב הבית היא לשלב בין עץ לאפוקסי בדרך שתוסיף המון אישיות לחלל.

עם אינסוף אפשרויות והיכולת להוסיף צבעים ואלמנטים, תוכלו ליצור עיצובים מרשימים ומעוררי התפעלות שאין לאף אחד.

המילה האחרונה בעיצוב פנים

יש המון דרכים להשתמש באפוקסי בעיצוב פנים. תוכלו ליצור מנורות, שידות, שולחנות ואפילו ריצוף אפוקסי. בזכות הגמישות הרבה של המוצר, האפשרויות מרובות וכשיש לכם פלטת עץ פשוטה השמיים הם הגבול, תוכלו להכין רהיטים ייחודיים שאין באף בית בכמה צעדים ולהתאים באופן אישי את עיצוב הבית שלכם.

ניתן לבחור באמנים שיעשו זאת עבורכם, ואם קיבלתם השראה ותרצו קצת להתנסות ולשחק, תוכלו פשוט ליצור את הרהיטים בעצמכם ולהתגאות ברהיט שעיצבתם לבית שלכם.

הטרנד שכבש את העולם – שולחנות נהר אפוקסי

שולחנות נהר אפוקסי הם בין הטרנדים החמים ביותר של עיצוב פנים עכשווי. רואים אותם במדיה החברתית, תוכלו למצוא שפע של סרטונים המדגימים כיצד להכין שולחן ברחבי האינטרנט, ולא חסר תוכן המוקדש אך ורק לשולחנות המשלבים בין אפוקסי ועץ. שולחנות אלו בעלי אפקט וואו, והם תוספת מושלמת לבתים בסגנונות עיצוב שונים.

אם אתם תוהים כיצד הם הפכו לכל כך פופולריים התשובה פשוטה, הם פשוט בולטים בכל עיצוב ומיד הופכים להיות במוקד החלל, הודות לשילוב העדין אך העוצמתי בין האפוקסי לעץ הטבעי. לפי איך שאנו רואים את זה, שולחנות אלו משלבים בצורה הרמונית ומיוחדת בין העולם הטבעי, לבין העולם המלאכותי, והתוצאה מדהימה.

שולחן נהר אפוקסי – כשמים ואדמה נפגשים

מלבד מיזוג בין טבעי למלאכותי, השילוב בין אפוקסי לעץ, הכחול הבוהק יחד עם החום הטבעי, נראה כמו זיווג בין כוחות טבע – שמים וקרקע או מים ואדמה. שולחנות אלו מעוררים מחשבה, יצירתיים, והופכים באופן מיידי לנקודת הפתיחה של כל שיחה. מה גם שהאפוקסי מונח בצורה כל כך מושלמת ומדויקת בתוך מסגרת העץ המגולף והתוצאה שמימית.

שולחנות אלו מתאימים לכל מקום, בין אם לסלון כשולחן קפה, בין אם לפינת האוכל שלכם, ובין אם כשולחן צד, שולחן כתיבה, עבודה או כל שימוש אחר שתראו לנכון. הם סופר נחשקים, עמידים ומציעים לכם גמישות עיצובים – פשוט תוכלו לסגנן אותם בדרכים רבות.

אנו יודעים מה זה עץ, אך מהו אפוקסי?

אין ספק שעליכם להכיר את החומר הקסום שנכנס לחיינו וכבש אותם בדרכים שונות ומגוונות. למרות שלעץ הטבעי יש מקום של כבוד, הוא עדיין שחקן המשנה, והאפוקסי הפך לשחקן הראשי של המחזה. הוא יוצק עושר, יוקרה, ייחוד והמון קסם והשימוש בו נוח ופשוט.

אפוקסי הוא פולימר אשר באמצעות זרז או מקשה יכול להפוך למוצק מנוזל. כשהוא מתמצק הוא קשה ממש כמו פלסטיק, ולעיתים אפילו יותר. החומר עצמו שקוף והצבע הכחול של הנהר, מתקבל הודות לתוספת גוון, אפשר גם לשלב אלמנטים שונים בתוך השולחן לפני היציקה ( כמו למשל צדפים או אבנים) כדי להוסיף טוויסט מיוחד.

רוצים ללמוד כיצד להכין שולחן נהר מעץ ואפוקסי? מוזמנים לקרוא את המדריך לשימוש באפוקסי באתר של אלרם. באמצעות הטכניקה המפורטת במדריך תוכלו ליצור לעצמכם שולחן נהר אפוקסי מעוצב, או רהיטי עץ בשילוב אפוקסי במראה חדשני וטרנדי שישתלבו נהדר בכל חלל!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*