טריאתלון אשדוד 2022, אתם מוכנים?

טריאתלון אשדוד 2022, אתם מוכנים?

הטריאתלון יתקיים ביום שישי, 21/10/2022 בחוף באר שבע ברובע טו׳ החל מהשעה 05:00 בבוקר ועד השעה 10:30 וכמידי שנה, האירוע יתקיים בשיתוף מלא עם איגוד הטריאתלון הישראלי.

אשדוד היא אחת הערים הנוחות והמתאימות ביותר לסוג כזה של תחרות. הוא מכיל את כל היתרונות בין היתר שדרה רחבה דו-כיוונית עם קירבה ממשית לים המתאימה למקצה הריצה והרכיבה. אשדוד שכבר אירחה לא מעט טריאתלונים לאורך השנים תארח גם השנה את התחרות הססגונית והמאתגרת הזו. מאות מתחרים, בשלל גילאים וקטגוריות יגיעו לאשדוד בשישי עם עלות השחר להתחרות באחת מתחרויות הספורט המאתגרות ביותר, האווירה המחשמלת והלוקיישן האשדודי מקל ולו במעט על המתחים

טריאתלון הוא ענף ספורט אולימפי המשלב שלושה סוגי ספורט: שחייה, רכיבה על אופניים וריצה. המשתתפים בענף זה נקראים טריאתלטים.

ברוב תחרויות הטריאתלון מתבצעים שלושת המקצים ברצף והמעבר בין מקצה למקצה, על כל הכרוך בו, מהווה חלק בלתי נפרד ממשך התחרות. כתוצאה מכך, אימון נפרד בכל אחד ממקצועות הטריאתלון ללא השילוב ביניהם אינו מספיק להישגים תחרותיים. האימונים של טריאתלטים, להבדיל משחיינים, רוכבים ואצנים למרחקים דומים, מכילים אלמנטים של תכנון ושימור כוחות על מנת לחלקם באופן יעיל לאורך התחרות.

הטריאתלון הוכר לראשונה כספורט אולימפי באולימפיאדת סידני (2000) ושם נקבעו המרחקים האולימפיים.

הסדרי תנועה לקראת האירוע:

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

״אני רק רוצה לחלוק עם תושבי העיר אשדוד את המחמאות שמקבלת העיר אשדוד מכמות בלתי נתפסת של מתמודדים שמגיעה בשעות הבוקר המוקדמות לעירנו היפה. המחמאות שייכות לכולנו, כתושבי העיר. לקיים אירוע מרשים כזה שמקשט את שדרת משה דיין ואת חוף הריוויירה הדרומית זה מחזה שממלא אותי גאווה כמנכ״ל הרשות וכתושב העיר. תודה לכל מי שטורח ועמל כדי שהאירוע המרהיב הזה יתקיים ויסתיים בהצלחה״.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט:

אשדוד תמיד שמחה לחשוף את יופיה ואת תודעת הספורט הגבוהה שלה, הטריאתלון הינו רק אחד מעשרות אירועים ארציים שהעיר אשדוד מארחת לאורך השנה, עם החזרה המלאה לשיגרה חוזרת אשדוד לארח את מיטב האירועים הארציים כאן אצלנו באשדוד. אני מודה לצוות הרשות על עבודה איתנה והצלחה בכל אירוע ואירוע.

צילום: דודו קקון

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*