טעם של שיגרה: טורניר אשדוד בכדורעף

טעם של שיגרה: טורניר אשדוד בכדורעף

ברשות הספורט העירונית לא נכנעו למגבלות נגיף הקורונה והצליחו למרות הדרישות המחמירות לתו הסגול לקיום תחרות לעמוד במשימה ולהחזיר ולו ליומיים את שגרת אירועי ספורט החופים שהם אחד מהיעדים המרכזיים בחזון הרשות.

טורניר אשדוד בכדורעף חופים החזיר, למרות המגבלות ותחת עינו הפקוחה של התו הסגול את השיגרה ליומיים, חגיגת ספורט שהזכירה את ימי הפעילות התוססים של הרשות העירונית לספורט טרום הנגיף.

טורניר אשדוד הביא לעיר שחקנים ושחקניות מכל רחבי הארץ לטורניר צבעוני מלא אדרנלין וסיומת אולטימטיבית לקיץ הקשה שעברו כלל ענפי הספורט בשנת 2020 שכולנו נקווה שמדובר בקיץ האחרון במתכונת הקורונה.

תחת שרביטו של סמנכ״ל הרשות בני חזקיה רצועת חוף הספורט, דרומית לחוף הקשתות לבשה חג בימי חמישי ושישי, והשיא חיכה לקהל האשדודי ולאורחים ביום שישי בתחרות הגמר החל מהשעה 14:00 בגמר הגברים ובשעה 15:00 בגמר הנשים. כל מי שנכח באירוע נהנה מתחרות ברמה הגבוהה ובעיקר מקצת שיגרה שכל כך חסרה בימים מוטרפים אלו.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט

בימים של ביטולי אירועי ספורט הכל הארץ ברשות הספורט הופכים עולמות כדי לקיים אירועי ספורט ופעילות ככל שרק ניתן. אחרי שהמרכז לחינוך ימי והמרכז למצויינות בג׳ודו הופעלו במתכונת תו סגול הצליחו ברשות הספורט לקיים גם טורניר כדורעף חופים ועל כך תודתי להם. נמשיך להתאמץ, נמשיך לעשות הכל כדי לחיות לצד הקורונה מבלי לשבש את שגרת חיי חובבי הספורט.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

ספורט החופים הוא החמצן של הספורט האשדודי, בימי קיץ כתיקונם נערכים בחופי אשדוד עשרות פעילויות ותחרויות החל מכדורעף, כדורשת, כדורגל, מטקות ועד גלישת גלים, שייט וספורט ימי על כל גווניו, השנה הפעלנו את המרכז הימי במתכונת תו סגול והזמנות הראשונה שנפלה לידינו עשינו את כל המאמצים לארח את טורניר אשדוד בכדורעף חופים כדי להחזיר ולו ליומיים את שגרת האירועים לעיר הספורט.

 

צילומים באדיבות: עדי ומועדון גלישה waves יוסי ברגר

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*