טיפים מנצחים להגדלת הרווחים בסוכנויות ביטוח- על ידי כמה צעדים פשוטים

טיפים מנצחים להגדלת הרווחים בסוכנויות ביטוח- על ידי כמה צעדים פשוטים

במיוחד בתקופה זו, ישנה חשיבות רבה למיקסום הרווחים בעסק. ולכן, ריכזנו עבורכם- סוכני הביטוח, את הטיפים היעילים ביותר להגדלת הרווחים.

– התחילו לעבוד עם לידים חמים לביטוח, ישנן חברות המייצרות לידים במיוחד עבור סוכני הביטוח, כך שרוב עבודת המחקר השיווקי, ניהול הקמפיינים והקריאייטיב כבר נעשית על ידי חברת הלידים ומה שבפועל נותר לכם לעשות- הוא לקנות מהם לידים חמים ולנסות לסגור כמה שיותר לקוחות.

קניית לידים לביטוח זה כלי נהדר עבור סוכן הביטוח להגדלת הרווחיות שלו, מכיוון שכך הוא יכול להגיע להרבה מאוד לקוחות שלא היה מצליח להגיע אליהם לפני כן.

עלות הליד הינה שולית בהתחשב בכך שהצלחתם לסגור לקוח קבוע לשנים בסוכנות הביטוח.

חשוב להבין שקניית לידים הינה פעולה בסיסית וחשובה ביותר בעזרתה תוכלו להגדיל את תיק הביטוח שלכם בצורה משמעותית וכמעט ללא גבול.

– דרבנו את צוות המכירות שלכם- במידה והנך סוכן פרטי שמבצע את המכירות בעצמך, אנא התייחס לעצמך בפסקה הבאה כאל צוות מכירות, לצורך הבנת הטיפים.

אנו ממליצים לדרבן כמה שיותר את צוות המכירות כי זה מה שעשוי להגדיל לכם את המכירות בסוכנות באופן מיידי. כדי להעלות את המוטיבציה ויכולת המכירה של אנשי המכירות, מומלץ:

  1. לערוך תחרויות בין אנשי המכירות
  2. להבטיח פרס לראשון שמוכר XXX סכום- בכל יום עבודה.
  3. לדאוג שאנשי המכירות אוכלים ושותים כמו שצריך תוך כדי העבודה.
  4. לדאוג למוזיקה קצבית ברקע, כזאת שתעורר את צוות המכירות.
  5. לתת לצוות יעדי מכירות קבוצתיים, עליהם יתוגמלו במידה ויעמדו ביעד, כך שכל הצוות יגובש ואנשי המכירות החזקים יותר יעזרו לחלשים.

-סגרו שיתופי פעולה עם בעלי סוכנויות אחרות- נניח שהנכם מנהלים סוכנות ביטוח בתחום ביטוחי החיים והבריאות, למה שלא תחפשו מנהל סוכנות לביטוחי רכב ותעבדו בשיתוף פעולה? כל סוכנות תפנה לקוחות מאחת לשניה לפי סוג השירות שהלקוח -דורש ביטוחי חיים ובריאות או ביטוחי רכב.

כמו כן, הנכם יכולים לסגור שיתופי פעולה מסוג זה עם עוד סוגים של בעלי מקצוע, כמו למשל יועץ משכנתא או יועץ מס, שישמחו לשתף איתכם פעולה תמורת הפניית לקוחות פוטנציאליים.

-עברו על רשימות הלידים שלכם שוב ושוב- מומלץ מאוד לערוך רשימה של כל הלקוחות ששוחחתם איתם אך לא הצלחתם להתקדם איתם מכל סיבה שהיא.

בפעם השניה שתעברו על הרשימה ותנסו להתקדם עם הלידים, אתם תראו שתצליחו להוציא מהרשימה הזאת עוד לא מעט עסקאות שיגדילו את הרווחיות שלכם, מבלי לרכוש לידים חדשים.

דרך אגב, מומלץ לעבור על הרשימות גם פעם שלישית ורביעית, אך מומלץ להמתין בין הפעמים כדי לא ליצור שליליות אצל הלידים.

שפרו את יכולת המכירה שלכם- בין אם אתם סוגרים עסקאות בטלפון ובין אם אתם סוגרים עסקאות בפגישות, חשוב לשפר את יכולת המכירה בצורה מתמדת.

לצורך כך תוכלו להיעזר בסרטוני יוטיוב, ספרי לימוד מכירות או אפילו קורס\סדנה קצרה העוסקת בתחום. שיפור יכולת המכירה הוא כלי חשוב מאוד שיעזור לכם להגדיל רווחיות בצורה ישירה.

אם הנכם מנהלים מוקד ביטוח, שקלו להזמין לסוכנות איש מקצוע שידריך את הנציגים אחד אחד על שיפור המכירות.

צילום: unsplash

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*