טיפים לשיווק מוצלח עבור קהל צעיר 

טיפים לשיווק מוצלח עבור קהל צעיר 

במשך שנים רבות, בעלי העסקים ומשווקים השקיעו מאוד בפנייה לדור ה-Y. העניין הוא שהזמן עובר ואיתו גם הדורות משתנים, וכיום דור חדש של צרכנים תפס את מקומו של דור ה-Y, והדור הזה יודע בדיוק מה מגיע לו והוא לא מפחד לדרוש זאת כאן ועכשיו. תכירו את דור ה- Z. קידום ממומן באינסטגרם הוא אחד הכלים החשובים ביותר כשפונים לדור החדש, שעושה שימוש שוטף בפלטפורמה המדוברת. אם הצלחה היא המטרה, חובה להיות שם!

איך עובד קידום ממומן באינסטגרם

  • מה מטרת הקמפיין? – עיצבנו מודעה חדשה ומרהיבה אותה נרצה לפרסם, וכעת השלב הבא בתהליך קידום ממומן באינסטגרם היא לקבוע את מטרת הקמפיין. ישנן כמה אופציות; להפנות את הגולשים לעמוד האינסטגרם, לאתר אינטרנט שמקדם את השירותים ו\או המוצרים, או להפנות אותם לשליחת הודעה פרטית. בנוסף, יש לקבוע יעד; האם מדובר בהגדלת כמות העוקבים? האם נרצה להגדיל תנועה לאתר? האם המטרה היא בכלל חיזוק הקשר עם העוקבים?
  • קהל היעד – באמצעות הקידום הממומן אפשר להגיע במהירות לקהל היעד על פי מאפיינים דמוגרפיים שנקבעו מראש; מיקום פיזי, טווח גילאים, תחומי עניין, ועוד. יש לבצע מחקר מקיף על מנת להצליח לאפיין את קהל היעד המדויק ביותר, שבסופו של דבר יטורגט לקמפיין שלנו. במידה ואין אפשרות לאפיין את הקהל, ניתן לשגר את הקמפיין כך שיוצג בפני קהל שדומה לעוקבים הקיימים.
  • היכן נמקם את המודעות? – אינסטגרם מציעה כמה אפשרויות; מודעות 'פיד', מודעות סטורי ולאחרונה גם ברילס (שמזכיר מעט את הטיק-טוק). לכל אחת מהאפשרויות הללו יתרונות וחסרונות משלה, וכל אחת דורשת התאמה. למשל, בסטורי וברילס נרצה לפרסם בעיקר סרטונים קצרים, כשבסטורי התוכן לרוב נעלם אחרי 24 שעות. בנוסף, קיימת אופציה לשלב קמפיין קידום ממומן באינסטגרם גם בפייסבוק. כן כן, מאז שנקנתה על ידי פייסבוק בשנת 2012, אינסטגרם מאפשרת לשלב קמפיינים גם בפלטפורמת האם שלה. בנקודה זו כדאי לציין שלא רבים מהצעירים כיום נמצאים בפייסבוק, כך שכדאי לשקול את האופציה במידה וקהל היעד מתאים לכך.

כל מה שצריך זה להתאים את החשיבה

קידום ממומן באינסטגרם דורש יצירתיות והבנה של הפלטפורמה, התאמה של הקמפיין ועיצובו לדרך שבה נרצה לפרסם אותו. על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, ההמלצה היא להיעזר באנשי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים היטב את הזירה; אלו יוכלו לסייע בחשיבה יצירתית פורצת גבולות, אופטימיזציה של הקמפיין וביצוע פעולות נוספות שמטרתן אחת ויחידה – להביא להצלחת הקמפיין שלך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*