טיפים לעיצוב גינות פרטיות

טיפים לעיצוב גינות פרטיות

אחזקת גינה פרטית אמנם מצריכה לא מעט תשומת לב ועבודה, אבל אין ספק שניתן להגיע לתוצאות מרשימות של גינות פרטיות מעוצבות ועמוסות בכל טוב. מספר טיפים מובילים עבור עיצוב גינות, שיקום גינה פרטי ועוד.

מעוניינים להפוך את הגינה הפרטית לגינת חלומותיכם? זה ניתן לביצוע, והאמת שלא תמיד יהיה חובה לאתר גנן מקצועי לטובת העניין. בסופו של דבר, הכול תלוי בכוח הרצון שלכם ובהתמדה בטווח הארוך. כידוע לכולנו, הקמת גינה פרטי זה משהו אחד, בעוד שהתחזוקה והאחזקה של גינות פרטיות זה משהו אחר לגמרי. במילים אחרות, אם הקמתם גינה פרטית כל הכבוד, עכשיו הגיע הזמן ללמוד כיצד תחזוקה נכונה של גינות פרטיות תוביל לצמיחה ושגשוג אצלכם בחצר הבית. טיפים חשובים:

קראת לי זבל? דשן זו לא מילה גסה

קודם כל ואולי הכי חשוב, בואו נדבר על דשן. ישנם סוגים שונים של דשנים אשר מיועדים לשלל שימושים וצמחיות, כולל דישון עבור עצים. בין אם אתם מצמיחים צמחייה כזאת או אחרת בביתכם, תמיד יהיה חשוב לוודא כי הצמחים בביתכם אכן נהנים מרמת הדישון המותרת והמומלצת.

חשוב לציין, כמו כל דבר אחר בחיים, גם דשן צריך להינתן במידות הנכונות ואפילו המדויקות. יותר מדי דשן יכול להוביל לנבילה של הצמח והעץ, בעוד שמעט מדי דשן פשוט לא יתרום לצמיחה שאתם מחפשים אחריה. מעבר לנושא של דשן, כמובן שכדאי לקחת בחשבון גם נושאים כמו עונת גיזום וכריתה של צמחייה, שיחים ועצים.

גיזום כריתה של עצים וצמחייה: מה חשוב לדעת?

אם מדברים על טיפים בעבור עיצוב גינות פרטיות, חשוב להתעכב על הנושא של גיזום עצים וצמחייה, לרבות על העניין של העונות המתאימות לגיזום וכריתה. מעוניינים לגזום או לכרות שיח ועץ? קודם כל, עצרו. על פי החוק אף אדם לא רשאי להוריד כאוות נפשו עצים במרחבים הציבוריים והפרטיים גם יחד.

אתם תצטרכו להסתייע באנשי מקצוע – חברת גיזום, גוזמי עצים וכדומה. כעת, חשוב להבין כי ברוב הכמעט מוחלט של המקרים, צמחייה ועצים צריכים להיגזם ולהיכרת לפי עונות. גזמתם או כרתם בעונה הלא מתאימה? אתם מסתכנים בנבילה מוחלטת של הצמחייה. נעבור הלאה.

טיפים מעשיים לעיצוב ושיקום גינות פרטיות

בואו נדבר על טיפים מעשיים לתחזוקת גינות פרטיות ושיקומן, או עיצובן מחדש. כדאי לשקול צמחייה מלאכותית, אפשר כמובן גם צמחייה חיה.

מעוניינים להקנות אווירה באמת ייחודית לגינה הפרטית שלכם? צמחייה מטפסת, זו ההמלצה שלנו! רק שימו לב, ישנם סוגים של צמחים ביתיים מטפסים אשר רעילים לבעלי חיים. אל תתנו לקטנטנים ומכשכשי הזנב לנשנש את הצמחייה הביתית. הסתבכתם? בימינו הדיגיטליים, בקלות ניתן לאתר פורטלים מקצועיים לענייני גינון וגננים מומלצים. בהצלחה!

צילום: Depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*