טיפים לניהול כלכלי נכון לאורך אירוע החתונה

טיפים לניהול כלכלי נכון לאורך אירוע החתונה

ישנם זוגות שקשה להם לתפוש את אירוע החתונה שלכם כ"עסק", ובצדק. עם זאת, מדובר על אירוע שמצריך מכם להשקיע לא מעט כסף ובסופו אתם רוצים להחזיק ברווח כמה שיותר גדול. היצמדו לטיפים הבאים ותוכלו גם אתם ליהנות מניהול כלכלי נכון לאורך ארגון אירוע האהבה שלכם:

1.אל תוציאו יותר ממה שיש לכם להוציא

כלל מספר אחת הוא לא להוציא יותר כסף ממה שאתם באמת יכולים. המון פעמים ישנם זוגות שמתרצים את ההוצאות הגבוהות שלהם בכך שהם "חייבים" וכי "זהו הסטנדרט שיש באירועים כיום". לא משנה מה אחרים עושים – אלא משנה כמה כסף עומד לרשותכם. לכן, חשוב שתגדירו בתחילת התהליך – עוד הרבה לפני ההגעה אל גן אירועים במרכז כמה כסף עומד לרשותכם. כך, תוכלו לקבל החלטות נבונות ומושכלות יותר.

2.בצעו השוואת מחירים עם ספקים

המון זוגות פועלים על אוטומט ונותנים לתחושות הבטן שלהם לקבל עבורם את ההחלטות. אמנם מדובר על דבר מאד יפה לפעול בצורה אינטואיטיבית, אך זיכרו כי כל בחירה שלכם מתורגמת גם לכסף. לכן, גם אם מצאתם ספק נפלא שקיבלתם עליו המון המלצות, כדאי לבצע השוואת מחירים עם עוד ספקים דומים. לדוגמא: אתם בשלב בו אתם מחפשים צלם? הגיעו לפגישות עם כמה צלמים, בחנו את תנאי הדיל המוצעים לכם, מחיר הדיל וכיוצא בזה.

3.דו"ח האקסל הוא לא המלצה, אלא חובה

ההמלצה שתינתן לכם בצורה חד משמעית מכל מנהל אירועים בכל מתחם אירועים, היא לעבוד בצמוד לדו"ח אקסל. הכניסו אל הדו"ח כל הוצאה וכל נותן שירות שאתם עובדים איתו. כך, יש לכם אפשרות לחשב בצורה מדויקת את עלות המנה עבור כל אורח. שימו לב כי מחיר המנה עתיד להשתנות בהתאם למספר האורחים שלכם – כך שתוכלו לשחק במשתנים השונים ולבחון את העלויות.

4.האם באמת הספק הספציפי הזה נחוץ לכם?

כשמדובר על התנהלות כלכלית נכונה לאורך הפקת האירוע, אתם צריכים להבין בכל רגע נתון האם הבחירות שאתם עושים אכן נחוצות. במילים אחרות? אין באמת סוף למה שניתן לעשות בחתונה, אך בהחלט שאתם צריכים להגדיר לעצמכם גבולות ברורים. צרו סדר עדיפויות ברור למה אתם מוכרחים לשלב באירוע, ועל מה תוכלו לוותר. את סדר העדיפויות יהיה כדאי להתחיל עם מתחם האירועים שיהיה בעל החשיבות הרבה ביותר, ולאחריו ספקים נבחרים כדוגמת הצלם והדיג'י. ההוצאות שמוגדרות כ"מותרות"? אטרקציות, מזכרות וקישוטים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*