טיפים ליצירת סדר במשרד

טיפים ליצירת סדר במשרד

"משרדי הוא מבצרי" הוא משפט שאף אחד ככל הנראה עוד לא אמר אף פעם, אבל השעות הארוכות שאנחנו מבלים בו גורמים למשרד שלנו להרגיש, ללא ספק, כאילו הוא קצת הבית שלנו. וכמו שאמרה לנו אמא לא פעם, בית נקי ומסודר הוא אחד הדברים הכי חשובים באיכות החיים שלנו כבני אנושומה שנכון לגבי הבית, נכון גם לגבי הקופסא המרובעת עם הכסא המשרדי והמחשב שאנו מסתגרים בה למשך נצח הנצחים שנקרא זמן העבודה שלנו. הנה כמה טיפים לגרום לו להיראות טוב, ולכםלהרגיש קצת יותר טוב בתוכו.

לא לדחות למחר את מה שאפשר לעשות היום!

כמה זמן יקח לכם לשים את כוס הקפה הנשכחת שעל השולחן שלכם בכיור? ולסדר את ערימת הדפים ששוכבת מיותמת בקצה השולחן? ובכמה שניות מסתכמת זריקת העטים שנגמרו להם החיים לפח? הפעולות הקטנות הללו גוזלות נתח זמן קטנטן מהיום הארוך שלנו, אבל משום מה אנחנו בוחרים בדרך כלל לדחות את ביצוען למועד אחר, לא ידועל"מחר" כלשהו שלא מגיע לעולם. אתם תראו שכשתשלימו את המשימות הקטנות ותגמרו איתן באותו הרגע, לא רק שהמשרד שלכם יראה טוב יותראתם גם תרגישו טוב יותר ויעילים יותר.

הקצו מקום מסודר לכל פריט

עם קבלת המשרה, הקצו לכם וודאי מגירות, מחשב, ושולחן. השתמשו בכל אלו בחכמה והקפידו להקצות לכל אחד מהפריטים במשרד את המקום המיועד לו. את כלי הכתיבה שימו במגירה נפרדת עם שאר הפריטים המשרדיים, טפסים וניירת בנפרד ואת מטלות היום והפריסה השבועית במקום בולט. כשיהיה לכם נוח במקום בו אתם יושבים ותדעו מהו מקומו של כל פריט בו, יהיה לכם קל יותר להתנהל בתוכו פיזית, וגם הראש יהיה הרבה יותר מסודר, נקי ופנוי לעבוד.

רשימת המטלותבמקום בולט

אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי ללמוד להתנהל איתם, הוא רשימת המטלות היומית שלכם. כשאתם יודעים מהם האתגרים שלכם לאותו היום ומה מצופה מכם, קל לכם יותר לתעדף את המשימות השונות ולהגדיר זמן עבודה לכל אחת מהן. יש אנשים שנוח להם יותר לכתוב במחברת את כל המשימות, יש אחרים המעדיפים להשתמש בפתקים דביקים אותם הם שמים על המחשב, אך ההמלצה שלנו היא לרכוש לוח שעם גדול ולתלות אותו במקום בולט לצידכם, ועליו להצמיד את המטלות שלכם לאותו היום, כשהן מסודרות לפי סדרי העדיפויות. כך יהיה לכם קל יותר לעקוב אחר ההספק שלכם, ולהשליך לפח את המטלות שהשלמתם. לרכישת הלוח לחצו כאן

סדר במשרד דורש בעיקר תשומת לב מצידכם ואת ההבנה שהוא יתרום לכם רבות בעבודתכם ובתחושה הכללית שלכם בו. כפי שכבר סיכמנו, במקום בו אתם מבלים לא מעט שעותמגיע להיות מסודר, נקי ונעים. בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*