טיפים לחיפויי בריקים

טיפים לחיפויי בריקים

כאשר מדובר על עיצוב הבית הפרטי, מדובר על דבר חשוב מאוד עבור כל אדם המעוניין שביתו יהיה טרנדי, מעוצב וייחודי. עיצוב פנים מקצועי, ייחודי ואיכותי, הוא דבר חשוב מאוד עבור כל אדם שמעוניין שביתו יראה הכי טוב שאפשר כחלק מתהליך שיפוץ שהוא עובר. ניתן למצוא כיום לא מעט מעצבי פנים העוסקים בתחום עיצוב בתים פרטיים וכאשר בוחרים במעצב פנים הטוב ביותר בתחום, ניתן להעניק לכל בית את המראה האידאלי בסופו של הליך העיצוב והשיפוץ. אחד מהטרנדים החזקים ביותר כיום בתחום עיצוב פנים הוא כל מה שנוגע לחיפוי הקירות בביתכם. גם אם הדבר נראה לכם שולי ופחות חשוב כחלק מתהליך עיצוב ושיפוץ הבית, חשוב שתדעו שחיפוי קיר בצורה נכונה, משדרג באופן מוחלט את מראה הבית כולו.

חיפוי קירות- במה מדובר?

חיפוי קירות מודרני מהווה המשך טבעי לאופנה ישנה יותר, הלא היא: הצמדת הטפט לקיר. בוודאי לא פעם נחשפתם לבתים ישנים שבהם הטפט הפרחוני מקבל מקום של כבוד בקירות הסלון. הנועזים יותר היו משתמשים בטפטים בטקסטורות אחרות. כיסוי קירות היה דבר מאוד מקובל בעבר ולא מעט אנשים נהגו לחפות את קירות ביתם באמצעות טפטים שונים. כיום, הטפט איננו אטרקטיבי כלל, אך חיפוי קירות בבריקים הוא עדיין רלוונטי מאוד לצורך עיצוב ושדרוג הבית. בניגוד לטפט שהיה מוצע אז לצורך חיפוי קירות, כיום ניתן למצוא חיפויי קירות מודרניים ומיוחדים. רעיונות העיצוב עבור חיפוי קיר הם אינסופיים וכל בית יכולה להראות מרשים ומיוחד, באמצעות בחירת החיפוי הנכון והמתאים לקירותיו.

חיפוי הקיר הנכון- כיצד בוחרים?

כיום ניתן למצוא חומרים מסוגים שונים, בדרגות עובי שונות וכן, בצורות ובצבעים שונים עבור חיפוי קירות. ביו החומרים הפופולאריים עבור חיפוי קירות ניתן למצוא: אבן טבעית, קרמיקה, שליכט צבעוני, חיפוי בריקים, חיפוי טפט, אריחי בטון ועוד. על אף שלא מעט אנשים בטוחים שחיפוי קיר מהווה דבר שולי כחלק מהעיצוב הכולל של הבית, הרי שלאחר שהם נחשפים לאופן  שבו ניתן לחפות קירות כיום, הם פתאום מבינים את ההשפעה המשמעותית שיש לחיפוי קירות המתבצע באופן נכון ומקצועי. כמובן שבטרם מחפים כל קיר בבית, יש צורך להביא בחשבון כמה פרמרטים: לחות הקיר הן מבחינה פנימית והן מבחינה חיצונית, סוג הקיר וסוג החומר ממנו הוא עשוי- דבר המסייע להתאים את החומר הנכון מבחינת הכובד שלו. כך לדוגמא: קיר גבס לא יצליח לשאת עליו חיפוי במשקל שקיר בטון יצליח לשאת. כמובן שחשוב מאוד להביא בחשבון גם את עיצוב החדר כולו, את הצבעים השולטים בו, את סגנון העיצוב הדומיננטי בחדר ועוד.

חיפוי בריקים- במה מדובר?

חיפוי בריקים מהווה בשנים האחרונות את אחד מאמצעי החיפוי הפופולאריים והנבחרים ביותר עבור קירות פנים של בית. מדובר על חיפוי הנעשה באמצעות סוגי בריקים שונים כגון: בריקים סינטטיים המיוצרים עבור חיפוי ובריקים שנוצרו מפירוק. חשוב לדעת שחיפוי בריקים מהווה את הפתרון האידאלי בכל סביבת מגורים הן מבחינה דקורטיבית והן מבחינה פונקציונאלית. מעבר לעובדה שחיפוי בריקים יוצר מראה ייחודי, דקורטיבי ומרשים לכל חלל בבית, אריחי הבריק הם בעלי יכולת בידוד מקסימלית הן מפני חום והן מפני קור כאשר הם מצויים בשטחי מגורים ועל כן, מעבר לנראות הוויזואלית המרהיבה שלהם, הם בעלי ערך ומשמעות.

על מנת לשלב חיפוי בריקים מוצלח בבית, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם:

  1. יש להגדיר את הקירות אשר מעוניינים לחפות, כאשר חשוב מאוד לבחור את הקירות הנכונים על מנת ליצור מראה הרמוני בחדר.
  2. יש להתאים את סוגי הבריקים לעיצוב הכולל של החלל. ההיצע הרב בתחום בריקים לחיפוי הינו גדול ומגוון ועל כן, כל אדם יכול למצוא את הבריקים המתאימים לחיפוי קירות ביתו בצורה הטובה ביותר.
  3. התייעצו עם אנשי מקצוע- אנשי מקצוע העוסקים בתחום חיפוי קירות בבריקים, יכולים לסייע לכם לעשות זאת בצורה המדויקת, הנכונה והטובה ביותר ועל כן, רצוי וכדאי להתייעץ עימם בטרם מתחילים במלאכת החיפוי.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*