טיפים לבחירת תאורה לחדר השינה

טיפים לבחירת תאורה לחדר השינה

תסכימו איתנו שחדר השינה שלכם, צריך להיות החלל הכי רגוע ונעים בבית.
כמו כן, הוא גם צריך להיות רומנטי ומרגיע. לתאורה יש תפקיד משמעותי ביצירת האווירה בחדר השינה. אז איך בוחרים נכון את התאורה? המשיכו בקריאת הכתבה ותגלו בעצמכם.

הכתבה בשיתוף עם דורי קמחי תאורה אדריכלית.

גופי תאורה ליצירת אווירה

בחדר השינה, מומלץ להתקין גוף עילי מרכזי. כמו כן, לגוף התאורה הזה, יש להוסיף גם גופי תאורה קטנים יותר. הם יכולים לסייע ביצירת אווירה נעימה בחדר. הכוונה היא לגופי תאורה כמו, מנורות קריאה עומדות בצידי המיטה או תלויות, תאורה למראת איפור, תאורה מקומית לחפצי נוי או תמונות וכו'. את גוף התאורה המרכזי שיש בחדר השינה, מומלץ לצייד בדימר (עמעם). כך תוכלו לשלוט בקלות בעוצמת האור שיש בחדר. מבחינת הנורות, מומלץ להשתמש בנורות לד חסכוניות בגוונים חמים.

כמה מקורות אור

אם אתם לא מעוניינים להתקין תאורה עילית בחדר השינה, אז תוכלו לבחור בכמה גופי תאורה שונים. לדוגמה, אפשר לבחור בספוטים שיותקנו על הקירות או במנורות שקועות. לכל גוף תאורה, צריך שיהיה מפסק נפרד וכמובן עמעם. כך תוכלו לייצר את האווירה שתרצו בכל רגע נתון.

כמה מילים על העיצוב של גופי התאורה

חדר השינה לא חייב להיות מעוצב כמו שאר הבית וזאת משום שמדובר על חלל נפרד לחלוטין. כאשר אתם מגיעים לשלב התאמת התאורה לחדר השינה, וודאו שהיא אכן תואמת לסגנון העיצוב הכללי שיש בחדר השינה. לדוגמה, אם הסגנון הוא כפרי, גופי תאורה חשופים לא יתאימו. כמו כן, אם הסגנון הוא מודרני, מנורות עם אהיל לא יתאימו.

כמה מילים על גופי תאורה עומדים

אם יש לכם חדר שינה גדול ואם יש לכם כורסה בפינת החדר, תוכלו להוסיף גוף תאורה עומד שרק יוסיף עוד יותר לאווירה. כמו כן, בשידות שיש לצידי המיטה, תוכלו להוסיף מנורות קריאה.

כמה מילים על חיסכון

על מנת שתוכלו לחסוך בהוצאות החשמל, מומלץ להתקין נורות לד בכל גופי התאורה שיש בחדרי השינה וכמובן גם בבית. תוכלו גם להתקין גוף תאורה משולב מאורר בחדר השינה ואז לחסוך עוד יותר בהוצאות החשמל (שכן לא תצטרכו להדליק מזגן).

כמה מילים על מנורות הקריאה

אם אתם אוהבים לקרוא לפני השינה, אל תוותרו על מנורות קריאה. שימו לב שאתם בוחרים במנורות קריאה שיהיו קטנות ועדינות. גם בהן מומלץ שיהיו נורות לד.

איפה קונים גופי תאורה?

ניתן לקנות אותם בחנויות המתמחות בעיצוב תאורה ואפשר גם לרכוש אותם באתרי אינטרנט המוכרים תאורה. מומלץ מאוד להתייעץ עם יועצי התאורה, שיכוונו אתכם לגופי התאורה שהכי מתאימים עבורכם. קראו המלצות על החנויות השונות, בדקו מהם המחירים המבוקשים ובהמשך בחרו את החנות שממנה תעדיפו לבצע את הרכישה. שיהיה בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*