טיפים לבחירת ספק מזון לעסק

טיפים לבחירת ספק מזון לעסק

החלטתם להגשים חלום ישן ולפתוח מסעדה או בית קפה, יצרתם תפריט איכותי עם מגוון מנות מיוחדות ומקוריות. כעת מה שנשאר לכם לעשות זה לבחור עם אילו ספקי מזון לעבוד, בשביל שתוכלו להכין את המנות ולהגיש אותן ללקוחות, כמו שתמיד רציתם.

פתיחת מסעדה או בית קפה, זה לא דבר קל, בוודאי לא בישראל. אחד הענפים הרגישים והמסובכים ביותר שיש בשוק הישראלי, זה ענף המסעדנות. על פי הנתונים למעלה משמונים אחוז מהמסעדות, נסגרות תוך חמש שנים, אחת מכל ארבע מסעדות, נסגרת כבר בשנה הראשונה. הרבה פעמים זה קורה בגלל מיקום לא נכון, תפריט לא איכותי, ניהול לא טוב, או תנאים סובייקטיביים (מלחמה, מיתון וכדומה) אשר גורמים ללקוחות לא להגיע.

אם אתם חולמים לפתוח עסק בענף, אז עליכם לעשות את זה נכון ובשביל זה אתם צריכים לדעת, בין היתר, עם אילו חברות מזון לעבוד. בישראל פועלות, כידוע, חברות מזון שונות, הן גדולות והן קטנות, אשר מציעות מרכיבי מזון איכותיים, בין אם כאלה שמיוצרים בישראל ובין אם כאלה שמיובאים ממדינות אחרות.

בחירה נכונה של חברות מזון, יכול לעזור לעמוד בדרישות שאתם מציבים לעצמכם לגבי התפריט ולאפשר לסועדים אצלכם ליהנות ממנות כפי שאתם מעוניינים, מעבר לכך, אתם בוחרים לעבוד עם חברות מזון מסוימות, ואתם עושים את זה בצורה חכמה, הרי שדרך העבודה ביניכם, יכולה לעזור לכם לבסס את העסק ואפשר לו להתמודד מול מסעדות ובתי קפה ותיקים וחזקים מכם.

טיפים לבחירה נכונה של חברות מזון

ראשית, אל תחפשו אך ורק את החברות המוכרות ולא להיפך, כלומר, אל תחפשו רק חברות שאיש לא שמע עליהם. יש מקרים בהם חברות גדולות ומוכרות יכולות להציע לכם מרכיבים איכותיים ובתנאים טובים, יש מצבים שתוכלו לבחור בחברות פחות מוכרות ולהפתיע עם מרכיבים באיכות גבוהה. אתם יכולים להיות מיוחדים גם אם תעבדו עם חברות מוכרות.

שנית, תשימו לב מה החברה מציעה לכם. הכוונה, יש חברות שיציעו לכם רק מוצרי גבינה, אחרות יציעו לכם רק בשרים. תבדקו מה נכון לכם יותר, האם לעבוד עם חברה שמציעה את כל המרכיבים שאתם צריכים או עם חברה שמציעה רק חלק מהם ולחלק את העבודה בין חברות שונות. זה יכול להוזיל לכם עלויות.

שלוש, זה לא מספיק שהחברה תספק לכם חומרי גלם איכותיים, אתם צריכים גם לבדוק תוך כמה זמן היא יכולה לספק לכם את זה, מתי, באיזו כמות. הצד הלוגיסטי הוא מאוד חשוב במסעדנות. אם חברה יכולה לספק לכם מוצר פעם בשבוע, ואתם יודעים שאין לכם אפשרות לשמור אותו יותר מיום אחד או שאתם צריכים כמות לשבוע, אז זו בעיה.

ארבע, תשימו לב כמה החברה גובה עבור המוצרים שלהם, וכיצד עליכם לשלם לה. מסעדות רבות נאלצו להיסגר מאחר ולא יכלו לעמוד בתנאי התשלום לספקי מזון, איתן הם עבדו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*