טיפים לבחירת מתקני חצר לילדים 

טיפים לבחירת מתקני חצר לילדים 

תסכימו איתנו שאין דבר מרגש יותר מלראות בית גדול עם חצר וילדים מתרוצצים על המדשאה שמחים ונהנים. על מנת שיהיה אפשר לנצל את שטח החצר בצורה המושלמת ביותר, ההמלצה שלנו היא לרכוש מתקני משחק המתאימים לחצר. 

כיום ניתן למצוא מגוון של מתקני חצר לילדים, כאשר הפופולאריים והנרכשים ביותר הם טרמפולינות, מגלשות ובתי עץ. אז איך בוחרים את המתקן המתאים ובאיזה פרמטרים מומלץ להתחשב? 
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה.  

סוגי מתקני משחק לחצר לילדים 

מומלץ להתחשב בפרמטרים הבאים כאשר בוחרים מתקני משחקים והם: גודל הגינה שלכם, מספר הילדים שישחקו במתקנים והגילאים של הילדים. מהם מתקני החצר שמומלץ לרכוש עבור כל גינה וגם שמרבית הילדים יתחברו אליהם? להלן המומלצים: 

-מגלשות – אפשר למצוא מגלשות עבור כל הגילאים. הן מגיעות בצבעים, בגדלים ושיפועים שונים. מדובר על מתקן שהיה חלק בלתי נפרד מחוויית הילדות שלנו ויהיה גם חלק בלתי נפרד מחוויית הילדות של הילדים שלנו. ילדים אוהבים מאוד להתגלש שוב ושוב ועל כן אם תבחרו לרכוש מגלשה, תהנו מרכישה משתלמת ולטווח ארוך. 

-נדנדות – יש מספר סוגים של נדנדות: נדנדות תלויות, נדנדות מאוזנות, נדנדות אישיות ועוד סוגים רבים. אפשר להתקין אותן בכל חצר. גם הן מגיעות בגדלים שונים ומתאימות לשלל גילאים.  

-בתי עץ – הרי זה ידוע שילדים אוהבים לשבת בתוך בית עץ ולשחק עם החברים שלהם. היתרון הגדול בבית מעץ ולא מפלסטיק הוא בכך שיש לו יכולת בידוד גבוהה המספקת הגנה מפני מזג אוויר חורפי או שרבי.  

טיפ מאיתנו: כאשר אתם בוחרים לרכוש מתקן משחק, בדקו שהוא עומד בכל תקני הבטיחות. 
כך תוכלו להיות רגועים ולדעת שאתם שומרים על בטיחות ילדיכם. 

דבר נוסף – שימו לב שאתם בוחרים את המיקום הנכון והמתאים במרחב הגינה שלכם ובו אתם מתקינים את מתקן החצר. הכוונה היא שאם יש מטבח חוץ בגינה, אז מומלץ שהמתקן יהיה רחוק ממנו וכך גם אם יש אזור של עצי פרי.  

שורה תחתונה 

אין ספק שמתקני חצר לילדים הם הפתרון האידיאלי על מנת לשמח אותם ולאפשר להם הנאה מקסימאלית. מעבר לכך, כאשר הילדים משחקים במתקן, הם מבצעים פעילות גופנית והדבר גם כן תורם להם משמעותית. כיום, אתם לא חייבים להגיע פיזית לחנויות על מנת לרכוש מתקני משחק, שכן תוכלו לבצע את הרכישה ישירות מאתרי האינטרנט המוכרים אותם ולקבל את המתקן במשלוח עד פתח הבית. בטרם הרכישה, בדקו האם יש המלצות על החנות האינטרנטית, האם יש לה דירוג גבוה, האם המחיר משתלם (לשם כך מומלץ לערוך סקר שוק לגבי המחיר של המתקן) וכו'. לאחר שעשיתם השוואה בין מספר חנויות (חנויות פיזיות וגם חנויות אינטרנטיות) ושקללתם את כל הפרמטרים שהוזכרו לעיל, אז תוכלו לבצע את הרכישה בהצלחה.  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*