טיפים לבחירת מצלמה לרכב

טיפים לבחירת מצלמה לרכב

מספר הנהגים אשר נמצאים על הכביש מידי יום היא גדולה למדי ומדובר על כמה מאות אלפי נהגים שמתניידים בין הערים השונות וגם בתוכן. כל נהג כזה מגלם פוטנציאל לתקלה, תאונה או החלטה שגויה זו או אחרת. מצב זה מביא למסקנה הברורה שכדאי לתעד כל נסיעה ולו הקצרה ביותר, וזאת על מנת שבמקרה הצורך תהיה בידינו הוכחה לכל מה שארע במהלכה.

מצלמה לרכב היא מתקן פשוט למדי שעשוי לפתור לכם בעיות רבות אשר עלולות להתרחש במהלך נסיעה בכביש מהיר, עמידה ברמזור או חניה במגרש. תפקידה של המצלמה הוא ברור והיא אמורה לתעד באופן מספק את כל מה שנעשה בקרבת הרכב ולשמור זאת בזיכרון. מצלמות מסוג זה ניתן להשיג במקומות ייעודיים וההתקנה שלהן היא פשוטה למדי ולא כרוכה בידע רב.

איך לבחור מצלמה מתאימה

רבים נוטים לחשוב שניתן להסתפק במכשיר הסלולרי שלנו על מנת לצלם את הנסיעה. זו כמובן טעות וממש לא מומלץ לעשות שימוש במכשיר נייד בתור מצלמת דרך. המצלמות מותאמות לשימוש לזמן ארוך ולרב לא יביאו לאכזבה בקרב המשתמשים:

  • זווית צילום – ישנן מצלמות דרך שתופסות רק את מה שמתרחש בתוך הרכב. מצלמות אלו הן טובות, אך עשויות לפספס מקרים בהם יש פגיעה בצדי הרכב, ולכן כדאי לשקול רכישה של המצלמה שתופסת כמה שיותר שטח. זווית כיסוי של 120 מעלות היא לא רעה בכלל ותצליח לתעד כמה שיותר מידע ללא כל עיוות של התמונה.
  • עדשה – כדאי להשיג מצלמת דרך בעלת עדשה חדה ככל האפשר. עובדה זו תביא למיקוד טוב יותר ולהדגשה של פרטים שונים כמו מספר רכב, דמויות ועוד.
  • גודל המסך הוא בעל חשיבות בעיקר בנוחיות השימוש. מסך של 2.5 אינץ' הוא הפופולארי ביותר ניתן גם לרכוש מסך לד שמאפשר צפייה נוחה יותר במתרחש.
  • סוללה – כמובן שמצלמות לרכב זקוקות לסוללה חזקה שתחזיק מעמד שעות רבות של צילם. נסיעה יכולה להיות ממושכת מאוד ולא נרצה שהמצלמה תיכשל בתפקידה. מי שרוצה לעשות במצלמה שימוש גם מחוץ לרכב מוטב שיחפש דגם אשר מגיע עם סוללה מספקת.
  • כמות הזיכרון – תמיד כדאי לבדוק האם ישנה תמיכה בכרטיסי הזיכרון עד לנפח שמספק שעות רבות של הקלטה. לרב תמצאו זיכרון של עד 32 GB. מאידך ישנן גם מצלמות דרך עם זיכרון של 128 GB . ישנם גם סוגי כרטיסים שונים וחשוב לוודא באיזה כרטיסים המצלמה תומכת.

מה לגבי הגוף של המצלמה

בכל מה שנוגע לחומרה של מצלמה כדאי להתרכז בהיבטים שונים אשר תורמים בנוסף להפקת תמונות גם לשמירה על רמת השימוש במצלמה ועל חייה באופן כללי. כדאי לוודא שהדגם שאתם רוכשים נחשב לעמיד בתנאים שונים (טמפרטורות, לחות ועוד). כדאי גם לבדוק שהדגם שבחרתם לא מושפע ממכשירים חשמליים אחרים שנמצאים בקרבתו ועלולים לחבל בתיעוד שלו. שימוש יעיל ונכון במצלמה ישמור עליה לאורך זמן רב ויסייע לכם במקרים של תאונות או חילוקי דעות.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*