טיפים לבחירת ההזמנות

טיפים לבחירת ההזמנות

מזל טוב! הגעתם לרגע המרגש בחייכם. הוא כרע ברך, או שהיא ציירה את המילים "התינשא לי?" על החול בעת פיקניק זוגי בים. כך או כך, החלטתם להינשא וכעת אתם מתחילים  לארגן את כל מה שנדרש – אולם, די ג'יי, קייטרינג, שמלה, חליפה, וכמובן – הזמנות.

אתם מהזוגות שאוהבים לשים לב לפרטים הקטנים. אינכם מחשיבים את עצמכם כבנאליים ושגרתיים, ואתם  מתכננים חתונה מיוחדת ומקורית, כזאת שהאורחים שלכם יזכרו עוד שנים ארוכות. לכן, חשוב לכם שכל פרט ופרט בחתונת החלומות שלכם יהיה מעוצב בהתאם לאופי שלכם ולקונספט האירוע שהגיתם. גם ההזמנות חייבות להתאים לכך, כמובן. מאסתם בכל ההזמנות לחתונה שיצא לכם לראות: "בני והילה נישאים", "רונית ועומר באים בברית הנישואין", "עדי מתחתנת עם בחיר ליבה עמוס", "ב-19:00 קבלת פנים, ב-20:00 חופה וקידושין". אתם מעוניים בניסוח מיוחד, עיצוב מיוחד, קונספט מיוחד – הזמנה שהיא כל כולה אתם. אז איך עושים זאת?

הזמנות מיוחדות לחתונה

למזלכם, לא יהיה עליכם לחפש הרבה. כיום ניתן למצוא חברות המתמחות בעיצוב הזמנות משלב פיתוח הקונספט ועד הפקת המוצר המוגמר. החברה תסייע לכם בגיבוש הרעיון וניסוח ההזמנה, ותציע לכם לבחור מתוך מגוון עיצובים שונים, המשלבים ניירות מיוחדים, חיתוכים יפהפיים בסגנון מגזרות נייר וקישוטים שונים. אם יש לכם רעיון מוגדר, תגיעו אתו ותסבירו אותו למעצבים, אך כדאי גם לשמור על ראש פתוח, שכן יתכן שהם יציעו לכם לפתח את הרעיון בכיוונים עליהם לא חשבתם, או אף יציעו לכם רעיון אחר שימצא בעיניכם יותר.

לרוב, החברה עמה אתם עובדים תציג לכם מספר הזמנות לדוגמא אשר עונות לרעיון שגיבשתם, ומתוכן תוכלו לבחור את ההזמנה שהכי מדברת אליכם – בניסוח, בעיצוב, בצבעים וכו'. לאחר שבחרתם, ההזמנות יודפסו ואז תגיעו לאחד הרגעים המלהיבים והמשמחים בתכנון חתונה – מסירת ושליחת ההזמנות. תדעו שהצלחתם לעצב ולנסח הזמנה מקורית ויצירתית במיוחד כאשר המחמאות יתחילו להגיע. ההזמנות המעוצבות והמיוחדות יגרמו לאורחים שלכם לצפות לחתונה בכליון עיניים – כי אם ההזמנה נראית כך, מי יודע מה יהיה בחתונה?

לא רק הזמנות: מוצרים נלווים שניתן לעצב

חברות לעיצוב הזמנות חתונה אף פעם אינן מתעסקות רק בהזמנות. תוכלו לעצב ולהזמין אצלן עוד שפע של מוצרים נלווים: אישורי הגעה לחתונה שניתן לשלוח יחד עם ההזמנות; כרטיסי Save the Date שנשלחים מבעוד מועד, כמה חודשים לפני החתונה כשעוד מוקדם לשלוח הזמנות, על מנת שהמוזמנים ישריינו לעצמם את התאריך; כרטיסי הושבה לחתונה המחולקים לאורחים בתחילת אירוע על מנת שיידעו באיזה שולחן הם יושבים; מניפות מעוצבות; חבקים מעוצבים; מיתוג לכוסות היין באירוע באמצעות מגזרות נייר המוצבות על הכוסות; שקיקי דרז'ה מעוצבים; ועוד.

היום קל מתמיד לעצב חתונה ייחודית ומקורית באמצעות השקעה בפרטים הקטנים. כל שעליכם לעשות הוא למצוא את אנשי המקצוע המתאימים שיזרמו עם הראש שלכם. מזל טוב, ושתהיה חתונה משגעת!

באדיבות paperboutique.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*