טיפים לארגון חתונה מוצלחת

טיפים לארגון חתונה מוצלחת

לאחר שנרגעה מעט ההתלהבות מהצעת הנישואין המקורית שתכננתם במשך שבועות הגיע השעה להתחיל לתכנן את היום הגדול, הוא יום החתונה, מהימים החשובים, המרגשים והמשמעותיים בחיי כל אדם.

לעיתים נדמה כי הדרך לחופה היא לא כל כך פשוטה כמו שדמיינו וכרוכה בלא מעט התלבטויות והתחבטויות שהופכות את התהליך למתיש ומייגע. כדי להקל עליכם ולעזור לכם לעבור את הדרך לחופה בקלות ואף בהנאה החלטנו לאסוף במיוחד בשבילכם מספר טיפים לארגון חתונה מוצלחת, כזו שכולם ידבר עליה למחרת.

הגדרת לוח זמנים וחלוקת עבודה

לוח זמנים וחלוקת עבודה אמנם נשמעים כמו מונחים שלקוחים מהכנות למבצע צבאי, אך הדרך לחתונה מוצלחת כרוך בהכנות מוקדמות והגדרת חלוקת תפקידים ברורה בין בני הזוג, המשפחה והחברים. בחרו תאריך שישאיר לכם מספיק זמן להתארגן ולהיערך לחתונה והתחילו בהכנות.

ערכו רשימה של כל הדברים שיש לארגן מבעוד מועד וחלקו את העבודה בצורה שווה ביניכם כך שתהיה חלוקת תפקידים ברורה בין שני בני הזוג. אל תתביישו לחלק תפקידים גם לבני משפחה וחברים קרובים, כך הם גם ירגישו שותפים להכנות וגם יקלו עליכם את ההכנות.

ערכו רשימת מוזמנים ראשונית

השלב הראשוני בארגון החתונה הוא הכנת רשימת מוזמנים ראשונית ובסיסית. כמובן שלא מדובר ברשימה הסופית של האורחים שיגיעו בסופו של דבר לאירוע, אלא על רשימה שתספק לכם מושג כללי על סדר גודל האירוע אותו אתם מתחילים לתכנן. רשימת האורחים הראשונית תסייע לכם לאורך כל ההכנות לחתונה, החל מבחירת האולם או הגן האידאלי עבורכם בהתאם לכמות המוזמנים המשוערת ועד להחלטה על כמות הברמנים והמלצרים ביחס לאותה כמות משוערת.

תקציב מוגדר מראש

נכון, חתונה היא בהחלט אירוע משמעותי וחשוב, אך יש לזכור שהחיים ממש לא נגמרים לאחר שבירת הכוס. למעשה, אם להיות יותר מדויקים הם רק מתחילים. כדי שלא תיכנסו להרפתקה כלכלית שגדולה עליכם ותשאיר אתכם עם תמונות מהממות מהחתונה אך תעלה לכם בשיחה מנציג הבנק שלכם בבוקר שאחרי.

הקפידו להגדיר מראש תקציב ריאלי שתוכלו לעמוד בו לארגון כלל החתונה מא' ועד ת'. ראיתם אולם מדהים שאתם פשוט חייבים להתחתן בו אך הוא מעט יקר משתכננתם? אין בעיה, רק קחו בחשבון שתצטרכו לצמצם עלויות במקומות אחרים.

בונוס טיפים לחתונה המוצלחת

  • אל תחכו לרגע האחרון – סיימו עם ההכנות כמה שיותר מהר ואל תחכו לדקה ה-90, ככל שיתקרב התאריך המיוחל הלחץ רק יעלה.
  • היו נכונים לפשרות וויתורים – הדרך לחופה עשויה להיות רוויה במתח ועצבים ובלא מעט חיכוכים בין בני הזוג. הקפידו להגיע לפשרות וערכו וויתורים האחד בשביל השנייה, זה האירוע של שניכם.
  • תיהנו – בסופן של דבר מדובר באירוע של פעם בחיים, תשתדלו ליהנות גם מהדרך!
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

  1. Pingback: טיפים לארגון חתונה מוצלחת – הבלוג של מרינה

  2. Pingback: טיפים לארגון חתונה מוצלחת – מסביב לרשת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*