טיפים ברכישת מדפסת ביתית

טיפים ברכישת מדפסת ביתית

בעבר היה עלינו לחפש בית דפוס על מנת להדפיס או לצלם ולו דף בודד. המדפסות לא היו נפוצות כל כך ולא בכל חנות למכשירי כתיבה היתה מכונת צילום וכמובן שבבית פרטי לא חלמו על מושג כזה. אך החיים השתנו וכיום יש כמעט בכל בית, מדפסת כזו או אחרת.

איך בוחרים מדפסת לבית?

המדפסת הביתית לא אמורה להיות כמו המדפסת הגדולה והתעשייתית. כמויות ההדפסה הן שונות, האיכות המתבקשת היא ברוב המקרים שונה ולמעשה אין לנו כל צורך במדפסת משוכללת ויקרה מידי. ננסה ללמוד מעט על אודות המדפסות השונות הקיימות וננסה להתאים את המדפסת המתאימה לנו ולצרכים שלנו.

סוגים שונים של מדפסות

מדפסת הזרקת דיו

המדפסת הכי מוכרת היא המדפסת הפועלת באמצעות הזרקת דיו. ישנה המדפסת שחור לבן שזקוקה רק לראש דיו שחור ויש את המדפסות הצבעוניות אשר אלו זקוקות לארבעה ראשי דיו צבעוניים כדי להרכיב את כל קשת הצבעים הרצויה. כאן חשוב לשים לב באיזו מדפסת בוחרים. ישנן מדפסות זולות מאוד אך בחשבון לטווח ארוך המדפסת יוצאת יקרה היות והדיו הוא יקר מאוד ולעיתים הוא נגמר מהר מאוד. מצד שני ישנן המדפסות היקרות יותר אך אלו אינן זקוקות להרבה דיו וגם כאשר יש צורך להחליף את הדיו אין צורך בדיו מקורי ויקר, ניתן להשתמש גם בדיו תואם כך שבעצם עלויות התחזוקה של המדפסת אינן גבוהות כלל.

מדפסת ברדר היא מדפסת כזו אשר מחירה אינו יקר וגם הדיו שלה אינו יקר מאוד וישנה גם האפשרות להשתמש בדיו תואם. מה שעושה את השימוש במדפסת לזול במיוחד. אך חשוב לזכור כי במדפסות דיו, חשוב מאוד להדפיס לכל הפחות אחת לשבוע, זאת על מנת שהדיו במדפסת לא יתייבש.

מדפסת לייזר

כולנו שומעים על מדפסות הלייזר. אנחנו יודעים כי מדובר במדפסות חסכוניות במיוחד. אז נכון שבהשוואה למדפסות הדיו מדובר במדפסות מהירות כאשר ניתן להדפיס באמצעותם עשרות דפים לדקה. אך מנגד חשוב לדעת כי מי שאינו זקוק לכמויות גדולות כמו במשרדים או מערכות עיתונות וכדומה, הרי שאין להם כל צורך לרכוש ולהשקיע במדפסת כזו. הם בהחלט יכולים להסתפק במדפסת פשוטה יותר הפועלת באמצעות דיו.

במדפסות הלייזר ישנן המדפסות שחור לבן אשר זקוקות רק לטונר שחור ויש את המדפסות הצבעוניות אשר דורשות שימוש בטונר צבעוני. ברור שההבדל יבוא איכשהו לידי ביטוי במחיר אך עבור מי שזקוק למדפסת לצורך שימוש תכוף, עדיף כי יבחר במדפסת לייזר.

מדפסת ברדר – המדפסת הביתית האידיאלית

מדפסות ברדר ידועות כמתאימות מאוד לשימוש ביתי. הן ידידותיות במיוחד ונוחות לשימוש. המחיר הראשוני שלהן אינו יקר והדיו אינו ממהר להתייבש או להיגמר. הדיו החילופי אינו יקר ובאופן כללי תוצאות ההדפסה הן איכותיות מאוד.

תמונה: ICLIPART.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*