טיפול יסודי בצנרת המים 

טיפול יסודי בצנרת המים 

"השלם גדול מסך כל חלקיו". משפט זה זוכה לאימות נוסף והפעם במינהלת רובע ג'. שיתוף פעולה בין המינהלת לתושבים הניב עוד תוצאה מנצחת והפעם טיפול יסודי בצנרת בניין מגורים. ראש מינהלת הרובע: שיתוף פעולה זה הבסיס להצלחה 

עוד הצלחה נרשמת לפעילות של מינהלת רובע ג' מול תושבי הרובע, והפעם בניין ברחוב האדמו"ר מפיטסבורג. "מדובר בצנרת ישנה עם חלודה שגרמה לפיצוצי מים חוזרים ונשנים, לבזבוזי מים, הוצאות כספיות משמעותיות והרבה מאוד עוגמת נפש לדיירים" אומר מר יעקב ביטון, ראש מינהלת הרובע. 

גם הפעם, כמו במקרים רבים שהמינהלת מציעה פתרונות מבוססי שיתוף פעולה, אפשר היה להוביל שינוי באמצעות שיתוף פעולה בין דיירי הבניין למינהלת הרובע. "בהתאם לנוהל שהתגבש במינהלות הרבעים, התושבים חתמו על טופס מסודר לפיו הרשות לוקחת על עצמה את התשלום לקבלן, והתושבים מתירים לקזז להם את מלוא העלות באמצעות חשבון הארנונה" אומר ביטון ומציין כי מדובר בהחזר תשלומים נוחים השווים לכל נפש. 

לאחר החתימה, נכנסה העירייה לפעולה באמצעות מר דוד בורטניק – מהנדס מטעם העירייה שליווה את הקבלן המבצע, מר אבירם עמר – מנהל במוקד אשר אחראי על תיכלול הפרויקטים הללו ומינהלת הרובע שמופקדת על הרובע והקשר מול הדיירים. 

השבוע הסתיימו העבודות ובמינהלת הרובע יכולים לסמן וי גדול לעוד פרויקט משמעותי. "העבודות כללו טיפול יסודי והחלפה של כל צנרת המים בבניין" אומר ביטון ומדגיש כי "ללא הירתמותם של חברי הוועד ודיירי הבניין, פרויקט זה לא היה מגיע עד הלום ועל כך תודתנו להם ותודה כמובן לכל הקולגות שלנו בעירייה". 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*