טיפולי הסרת שיער

טיפולי הסרת שיער

השיער שלנו הוא מעין שריד אבולוציוני, ויש האומרים שבעוד כמה מאות או אלפי שנים, כבר לא יהיה לנו שיער כלל, בטח שלא שיער גוף. אבל לפני שיגיעו ויחלפו אותם מאות או אלפי שנים, הנה אנו כיום, בני האדם, בתרבות האנושית המודרנית, ואנחנו לא מקבלים את השיער המיותר הזה. אנחנו רוצים להיפטר ממנו. ובצדק. טיפולי הסרת שיער הם ככל הנראה הטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר בישראל, שלא לומר בעולם כולו. מדוע?

השיער המיותר הוא דבר שקל להיפטר ממנו. מסיבה זו גם אם אתם הולכים לעשות ניתוח הגדלת חזה, עדיין תסירו שיער. אם תעשו ניתוח אף וניתוחי פנים, עדיין סביר שבלי קשר, אתם תסירו שיער. למען האמת, כמעט כל מי שמגיע לביצוע ניתוח או הליך כירורגי-אסתטי כלשהו נמצא במודעות גוף גבוהה, מכוון למראה מושלם, ומן הסתם יסיר שיער מיותר. אז מה עצר מבעדכם עד כה?

טיפולי הסרת שיער – יש ניצחון למגדר!

לא ניתן להתכחש לעובדה כי בכל הנוגע לטיפולי הסרת שיער, נשים מנצחות, ובענק. ישנה טענה כי קרוב למאה אחוז (100%) מהנשים בעולם המערבי נוהגות להסיר שיער גוף בצורה זו או אחרת. שעווה, מריטה, גילוח, לייזר, לא משנה מה הטכניקה, הכוונה היא זהה, והסיבה היא זהה – שיער גוף נחשב מיותר ולא אסתטי. זה נפוץ, זה פופולארי, וזה כולל הרבה אזורים בגוף:

  • לייזר ברגליים
  • לייזר בשפם
  • שעווה במפשעה
  • הסרת שיער מבית השחי
  • הסרה לצמיתות מכל הגוף

הסרת השיער היא לא רק לנשים

למרות היתרון הענק לטובת הנשים בכל הנוגע לטיפולי הסרת שיער, הרי שעדיין, לא ניתן להתעלם מהעובדה שגם גברים נוהגים להסיר שיער, היום יותר מתמיד, והמגמה הזו הולכת וגדלה. נכון, אנחנו רחוקים בעשרות אחוזים משוויון בתחום זה, ונשים עדיין דורשות (ואולי יש לומר נדרשות תרבותית?) להסיר את השיער המיותר שלהן בהמוניהן, ואילו הגברים עוד מדשדשים מאחור. ועדיין, הטיפול הזמין והרצון למראה חטוב, חלק ונאה מגיע גם לזכרים, וגם לגברים הישראלים, שבעשור האחרון הוכיחו כי אכפת להם מאסתטיקה, ושהם הולכים לעשות משהו בקשר לזה

טיפולי הסרת שיער לגברים הפכו פופולאריים מספיק עד כי קל לזהות בחופי ישראל השמשיים והקיציים עשרות אם לא מאות גברים חלקים לחלוטין, מטופחים ונאים, ללא זכר לשיער גוף מיותר. לרוב מדובר גם באותם גברים שעסוקים בפיתוח גוף חובבני, ושומרים על איכות חיים ולייף-סטייל מעורר קנאה, גברים עם מודעות עצמית, ומודעות לבריאות שלהם.

הסרת שיער בלייזר היא ללא ספק הפיתרון היעיל והנפוץ ביותר בעולם הסרת השיער, טיפול מהיר יחסית, ואפקטיבי במיוחד. טיפולי הלייזר נחשבים כל כך יעילים ובטוחים עד כי היום מסירים שיער בלייזר גם בפנים, ולא רק באזורים אינטימיים חבויים מעין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*