טיסות זולות: כל מה שצריך לדעת על טיסות לואו קוסט

טיסות זולות: כל מה שצריך לדעת על טיסות לואו קוסט

טיסות לואו קוסט הן טיסות שמחירן נמוך בהשוואה לטיסות אחרות. תופעת הלואו קוסט החלה בארצות הברית בשנות השמונים, התפשטה לאירופה, הגיעה לישראל וכבשה את מקומה בסערה, כי מי לא רוצה לטוס לחו"ל בזול? אבל גם למחיר הזול יש מחיר.

טיסות זולות – משנים את כללי המשחק

כללי המשחק של הטיסות הזולות שונים מכללי המשחק של הטיסות הסדירות. העיקרון שעליו מבוססים המחירים, על כל שירות יש לשלם בנפרד.

בטיסות לואו קוסט אין מקומות שמורים. רוצים לשבת על יד החלון או על בן הזוג? תידרשו לעלות על הטיסה מוקדם ולתפוס מקום. לא רוצים להגיע מוקדם, אתם יכולים להזמין מקום שמור, אך תצטרכו לשלם בנפרד עבור המושב המסומן.

טסים רחוק ואתם רעבים? השתדלו להביא מהבית כריכים, פירות או עוגות. בטיסות לואו קוסט לא יגישו לכם, אפילו לא ארוחה אחת. לא רוצים לסחוב אוכל מהבית, אתם יכולים להזמין ארוחה במטוס, אך בתוספת תשלום.

הטיסה ארוכה ומשעממת? תביאו ספר מהבית. רוצים לראות תוכניות בידור או סרטים כמו שהתרגלתם לראות בטיסות הסדירות? תצטרכו לשלם גם על השירות הזה.

יש לכם סוכן נסיעות נאמן ומסור? בטיסות לואו קוסט לא תוכלו להיעזר בו. בטיסות אלו מכירת הכרטיסים מתבצעת רק באמצעות אתר האינטרנט של החברה. הזמינו כרטיס באתר, הדפיסו אותו במדפסת הביתית, הגיעו לשדה התעופה ועלו לטיסה.

בטיסות לואו קוסט, צ'ק אין מתבצע רק באמצעות אתר האינטרנט. לא עשיתם צ'ק אין באתר והגעתם לשדה התעופה, תוכלו לעשות בדלפק החברה, אך בתשלום נוסף.

כל הזמנה של תוספת או של שירות מיוחד יש לבצע רק דרך אתר האינטרנט בעת הזמנת הכרטיס.

טסים בטיסות זולות – אל תוותרו על קריאת האותיות הקטנות

בדרך כלל מחיר מחירי הכרטיסים בטיסות לואו קוסט מתומחרים רק לצד אחד. אם תרצו לרכוש כרטיס הלוך ושוב, תצטרכו להכפיל את מחיר הכרטיס. שימו לב שמחיר הכרטיס אינו כולל מיסי נמל, העברות ועוד, ואגב, אל תשכחו להזמין כרטיס חזרה הביתה.

חברות לואו קוסט עובדות בשיטת המדרוג. ככל שתקדימו לרכוש כרטיס, כך המחיר יהיה זול, וככל שמועד הטיסה מתקרב, מחיר הכרטיס עולה. אם תרצו ליהנות ממחיר נמוך, הזמינו כרטיס אפילו מספר חודשים מראש, אבל שימו לב (!) בטיסות זולות אי אפשר לבטל את ההזמנה. גם אם תביאו אישור רפואי או כל סיבה מוצדקת לביטול הכרטיס, לא תקבלו את הכסף חזרה. יש מספר חברות המאפשרות לשנות את מועד הטיסה, אבל בתשלום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*