טיולים רומנטיים לזוגות

טיולים רומנטיים לזוגות

אין כמו שילוב של קצת טבע ואהבה לשידרוג כל מערכת יחסים. אז לטובת הרומנטיקנים חובבי הטיולים, הנה כמה רעיונות לקפיצה קטנה וזוגית לפינה יפה בארץ ישראל

יובל בנר

ארצנו הקטנטונת, כמה קטנה, ככה יפה. איכשהו, בכל מקום אליו נפנה תימצא לה איזו פינת חמד. זאת יכולה להיות גבעה קטנה עם נוף עוצר נשימה, נחל, יער, חוף ים או מדבר, בתכלס יש כל כך הרבה סוגים של יופי וממש אין סיבה לבחור רק אחד. בכתבה הבאה תמצאו שפע קטן של מקומות רומנטיים לדייט הבא שלך. יכול להיות שחלקם יהיו מרחק פסיעה ממקום מגוריך, אך אין זה אומר שאם המקום רחוק ממך אז המקרה אבוד. נהפוך הוא. ברומנטיקה, הכל קשור בהפתעה. העובדה שאף אחד לא מצפה להילקח למרחק חצי מדינה (שעה וחצי במקרה שלנו, לא ביג דיל) בשביל לקבל סצנה רומנטית מתוך סרט רק משחקת לטובתך. לכן, השכרת רכב בארץ, עבור נטולי הגלגלים, יכולה להיות אלטרנטיבה יעילה, מפתיעה ואפילו לא יקרה. גם אם אתם בעלים של רכב ישן יותר ורוצים להתפנק בנסיעה בטוחה על מכונית חדישה לנסיעה שכזו, זה פתרון מהמם.

סדר האתרים, לנוחיותך, מוצג מצפון לדרום. כך יהיה קל יותר יותר לתכנן את הדייט הרומנטי של החיים שלך. שנתחיל?

שמורת החולה והסביבה:

בין ראש פינה לקריית שמונה, מסתתר לו עמק רחב ידיים ונדיר ביופיו. אז הברור מאליו הוא לקחת סל פיקניק מפנק, להיכנס לשמורת החולה וליהנות מהשפע שהמקום נותן: טבע עוצר נשימה, פינות חמד והשכרה של כלי רכב שונים לצרכי התניידות בשמורה, כי מה מצטלם יותר רומנטי מטיול אופניים זוגי? רק לא לשכוח להיראות טוב בתמונות לאינסטוש.

חוף חוקוק בכינרת:

לא יעזור כלום, הכינרת רומנטית. למה? כנראה שזה קשור במספר האסטרונומי של חוויות התבגרות, פסטיבלים ומסיבות שצברנו במקום הזה. חוף חוקוק נחשב לאחד החופים היפים והשמורים בכינרת. מרבדים של דשא מוריק, כנרת חלקה ונוף הגולן ממול כבר יעשו את העבודה בשבילך, רק צריך לתזמן את הנשיקה. אגב, בחוף ישנם שירותי הצלה ואיסור על מנגלים ורמקולים, אך כדי ליהנות מהשקט באמת מומלץ להגיע שלא בסוף השבוע.

נחל כזיב ומבצר מונפורט:

באמת שאין מילים לתאר את יופיו של המסלול הזה. כאן יש טיול מעגלי, שלא חייב להיות מעגלי, אפשר גם ללכת עד למבצר ולחזור לרכב, אך זוגות שישכילו לרדת לנחל וליהנות משפע פינות החמד שהמקום הזה נותן, אולי לא ירצו לעלות חזרה לרכב. רק תצטיידו בנעלים נוחות, בגד ים או בגדים שניתן להירטב בהם, אוכל קל וכמובן מים. מסלול שכולו זרז לאהבה. תצליחו.

קוד סרטון יוטיוב להטמעה>>

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ueAUbS9T-m0" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

https://www.youtube.com/watch?time_continue=129&v=ueAUbS9T-m0

פארק הנדיב, זיכרון יעקב:

המקום הוא למעשה אחוזת הקבר של הברון רוטשילד, שכידוע מעולם לא ניסה להסתיר את עושרו. לכן, המקום כולו שתול בגן בוטני מרהיב ושופע בצמחי תבלין, פרחים וצמחים מכל האיזור. בסוף מסלול ההליכה תתגלה לעיניכם תצפית נפלאה לכיוון הכרמל וחוף הים התיכון.

בריכת הקשתות, רמלה:

הכי קרוב לונציה שיש לנו בארץ היא בריכת הקשתות הממוקמת קצת מתחת לרמלה. למה מתחת? זהו מאגר מים תת קרקעי שנבנה בימי חליפות העבאסים ובנוי בצורה יחודית של קשתות מחוברות, מה שירגש במיוחד את הרומנטיקנים חובבי האדריכלות שביניכם. במקום ניתן להשכיר סירות לשיט עצמי, כך שיהיה מצב בו יש זוג על סירה קטנה עם תאורה רומנטית. תסתדרו כבר.

סמטאות ירושלים:

כאן אקצר, כי זה כל כך ברור. פשוט לבחור מבין שפע היופי שיש לירושלים להציע ולהתחיל ללכת. כדאי להגיע רעבים ולנצל קצת קולינריה ירושלמית על הדרך.

הר גמל, מצפה רמון:

קצת דרומה ממרכז החיים של ישראל, שוכנת עיירה רומנטית ומאובקת, מצפה רמון שמה. בין שפע הפעילויות באיזור, אחת הרומנטיות שיש למקום להציע היא צפיה בזריחה מהר גמל. צריך פשוט לקום מוקדם, להכין כל מה שצריך כדי שיהיה לך תה חם או קפה כשהשמש תעלה, ולחכות. ואם יהיה גם איזה אייל לידכם, לגמרי הרווחתם.

לסיכום, טיול רומנטי יכול להיות בכל שעה, בכל מקום וזמן. כלומר, הוא יכול להיות מתוכנן בקפידה, חיפוש השכרת רכב בארץ, השוואת מחירים, אוכל לדרך, ארוחה ומנטית, בקבוק יין, צימר, פרחים והרשימה עוד ארוכה. בפועל, פשוט קחו את מי שאתם אוהבים למקום יפה ותתעסקו רק באהבה. לא צריך כלום מעבר לזה.

תמונה: shutterstock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*