חתונה בימי קורונה

חתונה בימי קורונה

אחד הימים המרגשים בחיים שלכם, במיוחד בחיים שלכם כזוג עומד להגיע: יום החתונה. אם חתונה היא באופן כללי אירוע מורכב שדרושה השקעה של זמן, כסף ואנרגיה כדי לארגן אותו, היום בעידן הקורונה הדבר מורכב עוד יותר. התקופה הזו הביאה איתה אתגרים בכל תחומי החיים, במיוחד בכל הקשור לאירועים. עדיין אשר לארגן חתונה המתאימה לתקופה ולכל מה שהיא מביאה איתה. גמישות והפיכת הלימון ללימונדה הם התמצית.

העיקר הוא לא הכמות

זהו המפתח לכך שתיהנו מן החתונה שלכם כמו שצריך. היום לא ברור לגמרי מהן המגבלות שישנן מבחינת כמות האנשים, תו ירוק, סגול ומה שביניהם, אך דבר אחד בטוח: ככל שתצליחו לצמצם את כמות המוזמנים כך החתונה תהיה מותאמת יותר לתקופה ותוכל לעמוד גם במגבלות עתידיות אם לא יהיו מחמירות מדי. לכן, קחו בחשבון שהעיקר כאן אינו כמות המוזמנים, בטח לא כלפי מעלה… הגישה לפיה מוזמנים רבים יותר ייצרו חתונה שמחה יותר היא לגמרי פאסה וגם לא בהכרח נכונה. חשבו היטב על רשימת המוזמנים. בחרו באמת את האנשים הקרובים לכם והפעם אין סיכוי שאמא או החמות לעתיד יעשו פרצופים כי לא הזמנתם את הספרית שלהן…

לבחור לוקיישן מעניין

כמות לא גדולה משל מוזמנים פותחת לכם אפשרויות רבות יותר מבחינת המיקום. אם התכנון קודם היה 500 מוזמנים ולכן בעייתי לבחור בלוקיישן מרוחק או בטבע, כעת, כשהחתונה היא מצומצמת והאורחים הם האנשים הקרובים לכם תוכלו ללכת רחוק (מכל הבחינות…) ולבחור לוקיישן מעניין. חתונות בטבע אמנם אינן דבר חדש אך בימי הקורונה יש להן מקום וביקוש רבים עוד יותר. הלוקיישן יכול להיות באזורים שונים בארץ מהצפון ועד הדרום, על צוק ממול הים, באמצע מדבר, יער או מטע. עדיין תשתדלו להתחשב ולבחור מיקום סביר בנגישות שלו.

לבחור קונספט מיוחד

יש מקום שנסעתם אליו לטיול בלתי נשכח? יש לכם תחביב משותף כמו מוזיקה, סרטים, או אפילו סגנון מוזיקה או זמר שאהוב עליכם? אפשר להפוך כל דבר משמעותי בעיניכם לקונספט של החתונה. עיצוב המקום בו נערכת החתונה על פי הקונספט והשראת אווירה מיוחדת כבר יהפכו את החתונה לבלתי נשכחת. גם את האוכל מומלץ להתאים לקונספט, את השמלה וכמובן המוזיקה או אלמנטים נוספים שתכניסו.

הטבעת- הסמל שילך איתכם הרבה אחרי האירוע

אמנם אנחנו עוסקים כאן בארגון החתונה אך ישנם לעיתים דברים חשובים גם למהלך האירוע וגם הרבה אחריו. טבעת נישואין היא אחד מהם. אל תדחו את בחירת הטבעת לסוף. דאגו לבחור טבעת נישואין בזמן כך שתהיה מוכנה לשניכם בזמן האירוע. היום ניתן לבחור טבעות בעיצובים שונים. ניתן גם לבחור טבעת כשרה לחלוטין לאירוע עצמו ולאחר מכן להוסיף טבעת נוספת שאותה כבר תוכלו לקשט בחריטה, כולל פנימית, יהלומים ועוד. אל תשכחו שהטבעת הולכת איתכם הרבה אחרי שאחרון האורחים עזב את האירוע.

עבודה עם ספקים גמישים

כאמור, התקופה הזו מתאפיינת בחוסר יציבות מסוים, בהוראות שנעלמות כמו שהגיעו ובכך שאי אפשר לחלוטין לצפות מה יהיה בעוד תקופה. לכן, בחרו אולם או גן עימו תגיעו להסכם ברור מה קורה במקרה ואתם נאלצים לבטל את האירוע. בחרו מקום בו תוכלו לשלם מקדמה סמלית ואת השאר לאחר האירוע. כך גם הגיעו להסכמות עם ספקים אחרים: קייטרינג אם יש, דיג'יי, שמלה וכו'.

לסיכום, חתונה בימי קורונה היא בהחלט אפשרית. כל שיש לעשות הוא להבין שהמציאות השתנתה ולהתאים את הציפיות שלכם אליה. אחרי שהפנמתם- אפשר ליצור לעצמכם את חתונת החלומות.

 

קרדיט: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*