חשמלאי מוסמך באשדוד והסביבה

חשמלאי מוסמך באשדוד והסביבה

בענף בעלי המקצוע כיום קיימים אנשים הרבים המגדירים עצמם כחשמלאים מוסמכים שלא בצדק. בפועל אותם אנשים אינם מורשים לבצע עבודות חשמל מכיוון שלא עברו הכשרה או עברו מסלול לימודים המאפשר להם לעסוק בעבודות חשמל מסובכות. במאמר הבא תוכלו לקרוא על תקלות נפוצות בהן יש לקרוא לחשמלאי מוסמך ומקצועי, אם דוד החשמל שלכם גורם לתקלות במערכת החשמל מאמר זה נכתב בדיוק עבורכם.

כאשר אתם מזמנים בעל מקצוע אליכם הביתה בדקו כי הוא אכן מורשה לבצע עבודות חשמל מסוגים שונים. איך אתם מבצעים את הבדיקה ? מבקשים מאותו בעל מקצוע רישיון חשמל בתוקף במידה והוא מסרב או שאינו מראה לכם את התעודה אין לקבל מאותו אדם שירות. חשמלאי בגן יבנה או בכל אזור אחר בארץ צריך להיות מוסמך בעל תעודה מקצועית, במידה ולא עבר שום הכשרה אין להתחיל במלאכה. חשמל אולי מאיר את ביתנו וגורם לחיינו להראות נוחים וקלים יותר אך אם לא מבצעים את עבודות החשמל ברמה מקצועית נזק כבד עלול להיגרם ליושבי הבית.

תקלות נפוצות בהם יש לקרוא לחשמלאי

דוד חימום המים המכונה גם "בוילר" הוא אחד מצרכני החשמל הנפוצים ביותר בבתי אב בישראל ובעולם כולו. בעיקר בעונה הקרה אנו צורכים יותר חשמל ומדליקים את דוד החשמל מספר רב של שעות ביום כתוצאה מכך נגרמות תקלות רבות ויש צורך בחשמלאי.

כמו כל התיקונים הנוספים בבית כך גם החלפת מתג לדוד חשמל נעשית אך ורק על ידי חשמלאי מוסמך על מנת לוודא תקינות ובטיחות בבית הלקוח. למרות העובדה כי החלפת מתג לדוד חשמל היא פעולה פשוטה לכאורה יש לזכור כי מערכת החימום קשורה למתג הדוד ולכן יש לפעול בזהירות רבה.

תקלה נפוצה נוספת היא מפסקים בארון החשמל אשר עלולים להוביל לקצר במידה והמפסקים אינם מוחלפים בצורה תקינה ובטיחותית.

איך מזהים חשמלאי מוסמך?

חשמלאים מוסמכים לרוב יקבלו תעודה ממשרד הכלכלה הנקראת תעודת "חשמלאי מוסמך".

בוגר קורס חשמל שיעמוד בדרישות הקורס יהיה זכאי לרישיון חשמלאי עוזר לאחר שנת ותק אחת הוא מיד יהיה זכאי לרישיון "חשמלאי מעשי" ולאחר ותק של שנתיים במקצוע יקבל רישיון של "חשמלאי מוסמך".

לסיכום, כאשר מדובר בעבודות חשמל כדאי ואף רצוי לשכור את שירותיו של חשמלאי מוסמך ומומלץ בתחום, זכרו כי מערכת חשמל לא תקינה עלולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים במקרים פשוטים יותר מערכת החשמל כולה עלולה לקרוס אך במקרים מורכבים עלול להיגרם קצר ונזק כבד עלול להיגרם לגוף ולרכוש. שמרו על הבטיחות ואל תתפתו למחירים הנמוכים שיש בשוק, וודאו כי החשמלאי שהזמנתם אל ביתכם הוא אכן מוסמך ומקצועי על מנת שתוכלו להיות רגועים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*