חשיבותן של מצלמות אבטחה לעסק

חשיבותן של מצלמות אבטחה לעסק

בעלי עסקים צריכים להגן על  העסק שלהם בכל דרך אפשרית. התקנת מצלמות אבטחה היא ללא ספק הדרך היעילה ביותר להגן על העסק. . ישנם סוגים שונים של מצלמות אבטחה לעסק. מדוע חשוב להתקין מצלמות אבטחה, מהם סוגי מצלמות האבטחה שיש ולמה כדאי להתקין מערכת המורכבת מסוגים שונים של מצלמות?

תפקידי מצלמות האבטחה

מצלמות אבטחה לעסק הן בעלות שני תפקידים עיקריים. התפקיד הראשון הוא הרתעה. גנב פוטנציאלי שרואה מצלמת אבטחה בכניסה לעסק או אפילו לאחר שכבר בוצעה פריצה יחשוב פעם נוספת האם לבצע את הגניבה או לעבור למקום אחר. התפקיד השני של מערכת מצלמות אבטחה לסייע באיתור הפורץ באמצעות תיעוד השוד כך שלמשטרה יהיה קל יותר למצוא אותו. תפקיד נוסף של סוג ספציפי של מצלמות- מצלמות IP המחוברות לאינטרנט הוא האפשרות לראות ולעקוב אחר המתרחש בעסק גם כשאתם לא נמצאים בו.

סוגים שונים של מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לעסק נבדלות זו מזו בתכונות שונות כמו הגודל, הצורה, גלויות או נסתרות, המיקום לו הן מיועדות, האם הן דיגיטליות או אנלוגיות:

  • צורת המצלמה: מצלמות כיפה הן בעלות בסיס רחב יותר וצורת כיפה שנותנת להן מראה אסתטי יותר. צורת כיפה יכולה להיות לסוגים שונים של מצלמות: מצלמות פנים או חוץ, מצלמות לשליטה בזום או בהטיה ועוד. מצלמות צינור הן בעלות זרוע וצורה מוארכת וגם היא כוללת סוגים שונים של מצלמות. סוג מצלמה נוסף השונה בצורתו הוא מצלמת גוף שצורתה כצורת תיבה.
  • מצלמה אינפרא אדום: מצלמה אינפרא אדום מאפשרת לצלם היטב גם בלילה ולכן יש לה יתרון גדול במיוחד במקומות חשוכים, גם במידה שעין אנושית לא יכולה לראות בהם כלום
  • מצלמה גלויה או נסתרת: מצלמות אבטחה על תכונותיהן השונות יכולות להיות גלויות או נסתרות. מצלמות נסתרות ישמשו לתיעוד בלבד ולכן עבור העסק יהיו טובות לתפיסה "על חם" בזמן שוד והן יהיו טובות במיוחד למעקב אחר עובדים שאינכם רוצים שידעו שיש מצלמות שעוקבות אחריהם. מצלמות גלויות יוצרות את אפקט ההרתעה שיכול למנוע שודים בעסק.
  • מצלמות פנים או חוץ: לא כל מצלמות האבטחה מתאימות למיקום בחוץ. המצלמות צריכות להיות עמידות בפני תנאי מזג אויר כמו גשם או שמש. מצלמות צינור לדוגמה הן מצלמות שמתאימות להיות ממוקמות בחוץ.
  • מצלמת IP: מצלמות אלה מיועדות לצפיה גם ממקום אחר באמצעות האינטרנט. האפשרות הזו באה על חשבון תכונות כמו יכולת הקלטה באופן עצמאי וגם שיכולות להיות בעיות קליטה.

איך לבחור מצלמה?

כיוון שלמצלמות תכונות שונות, מומלץ להתקין מערכת מצלמות אבטחה בעלות תכונות שונות. אליהן כדאי להוסיף DVR- מערכת הקלטה והכי חשוב- להתייעץ עם חברה רצינית ומקצועית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*