חסן החליט לקחת פסק-זמן

חסן החליט לקחת פסק-זמן

יו"ר ועד העובדים המושעה של נמל אשדוד, אלון חסן, הודיע הבוקר בעמוד פייסבוק שלו כי יתמודד בבחירות הקרובות לנציגות ועדי העובדים בנמל. זאת, לנוכח ההליכים המשפטיים נגדו (לפני כחודש המליצה המשטרה להגיש כתב אישום נגדו).

הוא כותב: "לאחר התלבטויות רבות קיבלתי החלטה לא להתמודד בבחירות הבאות לוועד העובדים. החלטתי לקחת פסק זמן אחרי שנים רבות בהן כיהנתי בוועד העובדים. זה לא סוד שבימים אלה אני נלחם על שמי מלחמה לא פשוטה שגוזלת ממני את רוב שעות היום והרבה מאוד אנרגיות. אין ביכולתי בימים אלה להגן ולדאוג לעובדים ולכן קיבלתי את ההחלטה. אני רוצה להודות לכם על האמון שנתתם בי כל השנים ללא סייג וללא תנאי. אני לא נעלם, אני כאן ותמיד אהיה בשבילכם. אני מודה לחברים היקרים שלי בוועד העובדים על שיתוף הפעולה והאמון, תמיד אשמח לייעץ ולעזור ככל יכולתי גם כשכבר לא אהיה שם. אני אוהב את הנמל אהבה אינסופית, הנמל הוא הבית שלנו, דבר אחד אני מבטיח לכם, אני עוד אחזור".

חסן נעצר במאי האחרון בחשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים והלבנת הון. בתום שבוע וחצי של חקירות הורה בית המשפט על שחרורו בערובה, ובין היתר נקבע כי הוא יורחק מהנמל, ונאסר עליו ליצור קשר עם מעורבים בחקירה. בנוסף לכך, נאסרה יציאתו מהארץ למשך שלושה חודשים. בשבוע שעבר הורחק חסן מהנמל בפעם השלישית מאז מעצרו לתקופה נוספת של 45 יום.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*