חנוכה 2014 במשכן. כאן באשדוד

חנוכה 2014 במשכן. כאן באשדוד

חג החנוכה השנה משאיר אתכם באשדוד, למעט הפסטיגל אולי אין לכם מה לחפש במקום אחר, שפע אירועים במשכן לאמנויות הבמה נותנים לכם את כל מה שהילדים צריכים, כאן אצלנו באשדוד. ריכזנו עבורכם בצורה מסודרת את אירועי חנוכה במשכן ובהמשך נוסיף אירועים שונים המתקיימים באשדוד ובסביבתה.

 

הדרקון המתוק שלי עם יובל ורינת

יום שני 8.12.14 שתי הצגות בשעה 16:00 ו– 17:00

מאת: מיכל קליין בימוי: אמיר פרישר גוטמן מוסיקה: אסי טל

איחוד נדיר וחד פעמי של שני כוכבי הילדים הגדולים ביותר בישראל, יובל המבולבל ורינת גבאי, על במה אחת, במחזמר רב משתתפים מיוחד לחנוכה 2014. מוכנים להרפתקה חדשהרינת ויובל הם החברים הכי טובים, הם גרים בשכנות, בשכונה שקטה ומיוחדת. ביום אחד עולמם של השניים משתנה מקצה אל קצה, מגיע אל עולמם חברחבר מעולם אחר.
דרקון קטן ולא מזיק, חמוד ומתוק עם קול זהיר. רינת ויובל יעשו הכל על מנת להסתירו מפני האנשים, אבל ככל שהזמן עובר, הדרקון רק גדל וגדל והשניים נאלצים להתמודד עם מצבים מצחיקים, מרגשים ואפילו קצת מפחידים. כשהקרקס מגיע לעיר, ומנהל הקרקס המרושע שומע על דרקון גדול שמסתתר באחד מהבתים, הוא חוטף אותו בכדי להפוך אותו לאטרקציה המרכזית. רינת ויובל ביחד ולא לחוד, יעשו הכל כדי להציל את הדרקון שלהם מידיו של מנהל הקרקס המרושע, ולהחזיר את הדרקון לעולמו המוכר בבטחה.

 

גיבורי האור

גיבורי האור הדור הבא

ביום שני 15.12.14 וביום שלישי– 16.12.14

אסתי גינזבורג לראשונה על הבמות בהפקת חנוכה גדולה ומרהיבה בתפקיד הנסיכה חלומיתגיבורי האור, הדור הבא, מיקי, רוי בוי וקופיקו, עסוקים בשגרת יומם המצחיקה. שיגועים ושירים, תעלולים ומתיחות ממלאים את יומם. הם לגמרי לא מודעים לכך שבטירת האופל מתכנסת ישיבת חירום של גיבורים מסוג אחר. גיבורי האופל. חבורת הרעים מסיפורי האגדות, בהנהגת קפטן הוק, החליטה לתבוע את עלבונם. נמאס להם שאת כל התהילה קוטפות הדמויות הטובות: כיפה אדומה, פינוקיו ושלגייה. מעתה ואילך הם ישנו את סופי האגדות כך שהרעים ינצחו. אל טירת האופל מתגנבת הנסיכה "חלומית" (אסתי גינזבורג) שמדווחת בזמן אמת למפקדת הגיבורים על הצרות המתקרבות. שלישיית הגיבורים הם כוח המשימה המיוחד של הנסיכה חלומית, אותה היא מפעילה רק במצבים מסובכים ומורכבים. גיבורי האור מתגייסים למשימה, ומהמפקדה המשוכללת הם משגרים את עצמם לאגדות על מנת להציל את היוםהדרך לפתרון תהיה מלאה בהפתעות ומכשולים, אבל גם בחברות, אהבה, ובשירים

 

גיבורה קטנה תאטרון אורנה פורת

יום שני 22.12.14 בשעה 16:30

משתתפים: תמר אלקן, ניר שיבר, שני קליין, מור ענטר, הגר דנון, יעל שילדקראוט, גיה באר גורביץ, יוגב יפת, שירן ארגס

שרה קרו הקטנה מגיעה עם אביה העשיר מהודו ללונדון כדי ללמוד בפנימיית הבנות של מיס מינצ'ין חמורת הסבר. בתחילה שרה מקבלת יחס של תלמידה מועדפת, בשל עושרה ומעמדה, אך אז מגיעה הבשורה המשנה את חייה של שרה: אביה האהוב מת ומותיר אותה חסרת כל. פרצופה האמיתי של מיס מניצ'ין מתגלה מיד ו "הנסיכה הקטנה" הופכת בן לילה למשרתת עלובה. רוחה של שרה אינה נשברת, יש לה אישיות חזקה, אמת פנימית, תום ורצון עז למימוש עצמי, ובעזרת ידידיה הטובים, דמיונה העשיר ואמונתה בבני האדם, היא מתגברת על המכשולים ומוכיחה שנסיכה תמיד תישאר נסיכהמילות השירים: גיל צרנוביץ ,מוסיקה: אמיר לקנר, תפאורה: זאב לוי, תלבושות: אביה בש. כוריאוגרפיה: רוני ברנדשטטר, תאורה: זיו וולושין, אביזרים: נרקיס אלבה,ע. במאי: לירון דן.

 

אדרבא מיומנה לילדים

יום שלישי 23.12.14 – שלוש הצגות: 12:20 – 15:30 – 18:30

מופע לילדים מבית היוצר של מיומנה אתם ביקשתם ומופע אדרבא חוזר לבמה בחנוכה 2014! אדרבא 2014 הינו מופע מוסיקלי – תאטרלי הומוריסטי המשלב בתוכו את היחודיות של קבוצת מיומנה בהגשה מיוחדת ומותאמת לכל המשפחה. המופע הינו פסיפס יצירתי של הומור ותנועה, קצב ומוסיקה – המעורר התלהבות וצחוק מתפרץ בקרב כל הצופים ובכל הגילאים ומשמש מקור השראה בלתי נדלה, היוצר רצון להמשיך את החוויה גם אחרי סיום המופע! במופע משולבים קטעים ידועים ומוכרים לצד קטעים חדשים. כל הילדים הם יוצרים ואצלנואדרבא ואדרבא! באדרבא מסירים את הגבולות בין המופיעים על הבמה לבין היושבים בקהל. הילדים מופעלים במהלך המופע ומוזמנים ליצור ולבטא את עצמם בכל דרך אפשרית ולהפוך לחלק מהחוויה התוססת. כתוצאה מכך, כל מופע שונה ולכל מופע יש את הייחודיות שלו. החופש האמנותי על הבמה לצד השחקנים מעניקה לילדים חוויה של ביטוי ועשייה, ללא מחסומים ובלי היסוסים. הכל פתוח, הכל אפשרי….אפשר לחלום ולנוע, להתבטא ובעיקר ליהנות. "מופע כייפי, מעשיר ומפרה את הדמיון היצירתי של הצופים…" ידיעות אחרונות "70 דקות של הופעה אינטראקטיבית וקצבית לא יכולות להשאיר אף אחד אדיש…" מעריב "הפקה מושקעת ומהנההקהל בכל הגילאים נהנההמקצבים כרגיל עשו שמחה בלב" TIME OUT
שבט אחים

שבט אחים

יום רביעי 24.12.14 שתי הצגות: 16:00 ו– 19:00

הצגה מוזיקלית משעשעת מרגשת ומצחיקה לילדים ולכל המשפחה למגזר הדתי .

בבית משפחת שמואלי ארבעה ילדים. הם אינם מצליחים להסתדר אלה עם אלה, הרעש גדול והבאלגן חוגג. לילה אחד מופיע בביתם איש מסתורי אשר מוביל את הילדים אל יער קסום. שם הם יעברו מסע עתיר הרפתקאות ממנו יחזרו אמיצים יותר, חכמים יותר, ולראשונה בחייהם מגובשיםמיטב היוצרים בארץ משתפים פעולה ביצירת מחזמר מקורי מעורר מחשבה על האומץ לשנות, על אהבת אחים ואהבת הזולת ועל הבחירה בטובבהשתתפות: אסי צובל ,אבישי שטרית, גל בן ארצי ,יאיר מוסל ,מחזה ופזמונים: אסף אשתר,בימוי, מוזיקה וניהול מוזיקלי: ירון כפכפי, ניהול אומנותי : איילת ריפס ,כוריאוגרפיה: קלוד דדיה. תפאורה: במבי פרידמן , תלבושות: אבי פליט.

 

101 כלבים דלמטים

101 כלבים דלמטים – המחזמר

יום ראשון 28.12.14 בשעה 16:00 ו– 19:00

בבימויו של צדי צרפתי, כתיבה: אסף אשתר, מוסיקה: חזי שקד, משתתפים: דנה אינטרנשיונל היא קרואלה דה וויל, מיקי קם, ירון ברלד, חני נחמיאס, קובי מימון, אורנה דץ ,משה דץ.

כלבים דלמטים, הוא אירוע חד פעמי, המתאים לילדים ולמבוגרים כאחדכרטיס מושלם לכל המשפחה, בהפקה ענקית בהשתתפותם של מיטב כוכבי הבידור בישראלהסיפור עוקב אחר עלילותיהם של 101 כלבים דלמטים, שנחטפים ע"י חובבת הפרוות הידועה לשמצה – קרואלה דה וויל. קרואלה תעשה הכל בכדי להשיג את הכלבים, לפטם אותם, ולבסוף להפוך אותם למעילי פרווה יוקרתיים. בעזרת זוג גנבים, היא חוטפת את הגורים מרחבי אנגליה. ומחביאה אותם במקום סודי. לעזרתם של הגורים יוצאים – בעליהם האהובים , זוג אומנות חביבות ופרדיטה ופונגו, הוריהם של הכלביםיחד הם יעשו הכל בכדי להשיב את הדלמטים האהובים לביתם ולהצילם מידיה של קרואלה דה וויל המרושעת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*