חנוכה שמח למשפחות משרתי/ות המילואים

חנוכה שמח למשפחות משרתי/ות המילואים

יוזמה מקסימה של ראש העיר ומרכז הצעירים "כיוונים", מאפשרת למשרתות ומשרתי המילואים האשדודים ליהנות ולבחור ממגוון הטבות מפנקות, זוגיות או משפחתיות בסימן חג החנוכה. מנהלת כיוונים אתי לוגסי: "המילואימניקים נותנים את הנשמה כבר חודשיים. זה המעט שיכולנו לעשות עבורם"

חג החנוכה נחוג השנה בסימן הוקרה לתושבות ותושבי העיר המשרתים במילואים. עיריית אשדוד, באמצעות מרכז הצעירים "כיוונים", הרימה מערך של הטבות ופינוקים, על מנת לשמח את המילואימניקים ובני משפחותיהם. לצורך המיזם, הוקם מתחם דיגיטלי מיוחד, שם ניתן לבחור הטבות, להירשם לסדנאות ולקבל את כל המידע אודות ההתגייסות של עיריית אשדוד למען משפחות המילואים.

בין ההטבות שניתן למצוא:

פעילות לזמן משפחתי למשרתי מילואים, סדנאות לילדי משרתי המילואים, סדנאות גוף ונפש, תיק גדול מתנה למי שהוקפץ, שוברים לפינוקים מתוקים וכוסות יין במגוון מסעדות וברים ברחבי העיר.

בתוך זמן קצר מפרסום הקישור, רשם אתר האינטרנט עשרות רבות של כניסות וההיענות לפעילות גבוהה מאוד. בשל כך הצוות של "כיוונים" כבר נערך להוספת הטבות ופעילויות גם בשבוע הבא.

"המילואימניקים נותנים את הנשמה כבר חודשיים. זה המעט שיכולנו לעשות עבורם", אומרת מנהלת כיוונים אתי לוגסי. "מאוד משמח לראות את הביקוש הגדול של משפחות המילואים, והתגובות שלהם לעצם היוזמה מרגשות מאוד. גם קצין המילואים הראשי התלהב מאוד מהיוזמה ואף יבקר יחד עם ראש העיר באחת מהפעילויות, כדי להודות באופן אישי למשפחות. כמו כן אני יכולה לספר שאנחנו כבר נערכים לשבוע נוסף של הטבות ופינוקים למשרתי המילואים. מגיע להם".

אם אתם/ן מילואימניקים/יות או בני משפחה של מילואימניקים משרתים מאשדוד, היכנסו לקישור ובחרו לכם הטבה מפנקת או שתיים: https://kivunim.co/tzav-8

חג אורים שמח!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*