חן בוקר – החלום הוא לייצר תרבות ולא רק לסקר

חן בוקר – החלום הוא לייצר תרבות ולא רק לסקר

חן בוקר, רווקה (תפוסה) בת 33 מתגוררת ברובע א׳ באשדוד. למדה בספיר תקשורת ורדיו ונטשה באמצע (מתחייבת לסיים את התואר – רשמנו), יש הרבה מה להגיד על הגבר האשדודי, על הפוזה של תל אביב ומחדשת וחושפת לראשונה את הסיפור מאחורי כל קעקוע. חן בוקר שלא הכרתם, מתחילים עכשיו.

היא הגיעה לסצנה האשדודית בסערה, עזבה את העיר הגדולה ובאה להיות גדולה בעיר… שלנו, אשדוד. הבינה מהר מאוד שבמקום להיות עוד אחת בת״א עדיף לבלוט ולהיבנות בסצנה המקומית. ״חנבו תקשורת״ היא קוראת לעצמה, עסק שכולו 10 אצבעות ולפטופ. לפעמים מצלמה אך עיקר כוחה הוא במילים. וביכולת להיות בכמה מקומות בעת ובעונה אחת. (בדוק).

כיום היא בעיקר פעילה בסיקור התרבות והסצנה המקומית של חיי הלילה, זו הדרך האולטימטיבית להפוך למותג מקומי בתוך זמן קצר וזה בדיוק מה שהיא עושה.

עם-יחיאל

עם ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ומנהל המשכן מוטי מלכא

את הסיפתח היא עשתה באתר ״אשדודנט״, שם היא כותבת את כל הטורים, הדעות וההגיגים בנוסף לדיווחי השטח. היא מיח״צנת את המשכן לאמנויות הבמה, החברה העירונית לתרבות, המרכז לפיוט ושירה, רשות הספורט ובנוסף מנהלת עסק ליח״צ מסחרי עם שותפתה/חברתה סמדר מלכה העונה לשם ״פוש-אפ״.

חן בוקר החלה את דרכה עם תדמית של בחורה בעייתית, כזו שאומרת הכל לכל מי שרק מוכן לשמוע, פוסטים שנויים במחלוקת והיא מבחינתה ״לא דפקה חשבון״, הזמן כמו הזמן עושה את שלו וחן הבינה שזה לא משרת אותה ולקחה את עצמה בשתי הידיים.

חן של היום הרבה יותר רגועה, הרבה יותר חושבת ומחושבת וכן, עברה שינוי. שינוי שמכין אותה לחלומות גדולים יותר, רציניים יותר ושאפתניים הרבה הרבה יותר.

איפה חן בוקר בעוד 10 שנים?

החלום הגדול הוא להיות גברת התרבות של אשדוד, זו שמניעה את התהליכים ומייצרת התרבות, עד אז מסקרת באהבה גדולה ולומדת.

מה המיזם הראשון שתעבדי עליו אם את מקבלת צ׳ק פתוח?

הדבר שהכי חסר לי באשדוד זה מועדון בסגנון ״זאפה״ – מאמינה ומשוכנעת שתהיה דרישה מטורפת אדירה למיזם כזה שידע לעשות שיווק נכון

רק-חן

מה את חושבת על הגבר האשדודי?

פוזה. במילה אחת. הכי מעניין זה מה יחשבו, מה יגידו ובטח מה יכתבו, הכי פחות מעניין מה טוב בשבילו. מהבחינה הזו אשדוד עדיין מתנהלת כפריפריה.

הגדירי פוזה?

רובם שותים ומעשנים כדי להמיס את האגו ולעשות את מה שנחשב IN – יושבים במקומות שלא ממש נהנים בהם העיקר כי המקום שווה, כמות הגברים שיוצאים עם ראש נקי נטו לבלות ללא תוספות עישון ואלכוהול שואף ל-0, זו הסיבה שאתה מקבל אנשים לא אמיתיים שקצת קשה להבין ולהתקדם איתם למערכות קשר רציניות.

ואת, כרגע מצאת את האחד?

זה חדש וטרי לגמרי… מתחיל טוב, טוב לי כרגע, ימים יגידו. קוראים לו שי אמר, הוא הבעלים של הנאפופו והוא מקסים.

איור

אתרי הכרויות?

ביום שהסכמתי לדייט עם גבר חתיך הורס ולדייט הגיע גבר ששוקר 140 ק״ג הבנתי שעם העולם הזה סיימתי.

קעקועים? כמה יש לך?

הרומן שלי עם קעקועים מאוד מורכב, יש לי 5 קעקועים וחשוב לי מאוד שלכל קעקוע תהיה אמירה שתזכיר מצב מסויים ודרך פעולה. לדוגמא: המנוף, המנוף משדר עוצמה עצם הנוכחות שלו ולא מחייב פעולת הרמה/הורדה כדי להיות נוכח. זה מתורגם לנוכחות שלי, שואפת להיות מורגשת בכל מקום שאני נמצאת מבלי לבלוט או לעשות פעולה מיוחדת, פשוט להיות שם…

מתי החלטת לעשות סוויצ׳ בתדמית הילדה הבעייתית?

מעולם לא הייתי ממש בעייתית אבל הייתי נתפסת ככזו, בעיה רפואית שעברתי נתנה לי הרבה חומרים למחשבה. עברתי סדנת שליטה ברגשות שעזרה לי המון והיום אני במקום אחר, עם שיפוט אחר של עצמי וסביבתי.

מהי מערכת היחסים הכי משמעותית שעברת?

שנתיים, מערכת שטלטלה אותי, אבל גם בישלה אותי על אש קטנה למוכנות למערכת אמיתית. מכל מערכת יחסים למדתי משהו (אני מקווה) וזה מכין אותי טוב יותר לפעם הבאה, אני יודעת לזהות מהר יותר אם זה לא הולך לשום מקום ואם זה רציני.

עם-סמדר

עם השותפה… סמדר מלכה

ילדים? יש כיוון

אם אנחנו מדברים על התקופה הקרובה באמת אני עדיין לא ממש מוכנה, האחיינים שלי עושים לי יותר ויותר חשק, עדיין לא הייתי מתחייבת לבייבי סיטר הכולל החלפת חיתולים, אבל אני כבר יכולה לחשוב על וזה כבר שינוי לא קטן.

ההורים לוחצים?

קבל רמז: אבא ביקש להקפיא ביציות. לא אוסיף.

איפה חן בוקר עוד 10-15 שנים?

להיות זו שמובילה, יוזמת ומגדירה את התרבות באשדוד, זו שתגדיר את אשדוד לפני ואחרי.

 

Webp.net-gifmaker

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*