חמש תסרוקות פופולריות לבת המצווה

חמש תסרוקות פופולריות לבת המצווה

אירוע בת המצווה מתקרב וכל המשפחה מתגייסת כדי למצוא את התסרוקת המושלמת? רוצה להפתיע את החברות לכיתה ואת הדודים שהגיעו מחו"ל? הנה כמה הצעות לתסרוקות פופולריות ומוצלחות

בחירת תסרוקת לבת מצווה מחייבת מתן תשומת לב לפרטים הקטנים והתייחסות לאופי האירוע. בניגוד לתסרוקת ערב רגילה, בבת המצווה צפויה הנערה המתבגרת להישאר עם אותה תסרוקת לאורך שעות ארוכות. התסרוקת צריכה להיות מרשימה, נוחה ומיוחדת ואפשר לשאוב השראה מההצעות הבאות:

  1. תסרוקת פפיון

זו התסרוקת המושלמת למי שרוצה להגיע לאירוע עם מראה מלכותי. קודם כל אוספים את השיער לקוקו גבוה, אחר כך מעבירים קדימה את הקצוות ולאחר מכן מפרידים את הלולאה לשני חלקים בדיוק במרכז. לוקחים את קצוות השיער מקדמת הראש אחורה אל מרכז הפפיון ומלפפים בגומייה שחורה. משתמשים בסיכות סבתא כדי להדק את השיער לראש ויוצאים לדרך.

  1. פוני צד

מעדיפה תסרוקת חלקה? נסי לגוון אותה עם פוני בצד. זו תסרוקת קלאסית שמחמיאה לנערות מתבגרות ומתאימה גם עם סיכת שיער או סרט. התסרוקת פופולארית כי היא מאפשרת לנוע בחופשיות, לרקוד כל הלילה ולא לדאוג. התסרוקת משתלבת עם שיער ארוך ומחמיאה לאיפור טבעי ועדין. נערות שיש להן שיער שנוטה להתנפח ולהתפזר במהלך היום יכולות ליהנות מאוד מהתסרוקת הזו.

  1. שיער חלק אסוף לאחור

בכל קורס תסרוקות מקצועי מלמדים על הסגנון הזה ואין פלא שהוא כל כך פופולארי באירועי בת מצווה. זו תסרוקת שמתאימה לנערה שרוצה להשיג מראה בוגר, והיא מבוצעת תוך שימוש בסיכות שיער בצדדים ועם חלק עליון שמוחלק לאחור. המראה האסוף מציג את כל הפנים ובמקביל הוא שומר על מראה מרשים. בנוסף, התסרוקת מומלצת לנערות עם מצח יחסית קטן או מבנה פנים שאינו עגול.

  1. לחמנייה אסופה

עוד תסרוקת מומלצת ברשימה היא זו שמאפשרת להשיג מראה מתוחכם אבל בצעדים פשוטים. תסרוקת לחמנייה אסופה כוללת איסוף של השיער לפוני גבוה, הפרדת הפוני לשתי רצועות שוות ולאחר מכן ביצוע קשר שמהודק עם סיכה לחיזוק. עם זאת, החיסרון היחיד של התסרוקת הוא שיש לשמור עליה כדי שלא תתפרק לאורך הערב. היתרון הוא שהתסרוקת מתאימה לכל סגנונות הפנים ולנערות עם שיער באורך בינוני.

  1. תסרוקת גלים

אי אפשר לסגור את הרשימה בלי להתייחס לתסרוקת הגלים. זו ללא ספק אחת התסרוקות המועדפות על נערות מתבגרות, כי היא משדרת סגנון נצחי ואלגנטיות. גם מפורסמות שאימצו את מראה תסרוקת הגלים החזירו אותה למרכז הבמה. אפשר להשתמש בספריי לשמירה על מראה גלי, אך הדגש הוא על רולר שמחמם את השיער ויוצר את העיקולים הנדרשים. התסרוקת הזו קשה יחסית לביצוע והיא מחייבת ביקור אצל מעצב שיער. עם זאת, היא יחסית יציבה ואין חשש שתתפרע במהלך האירוע.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*