חמישה יתרונות בבחירת פרגולות אלומיניום

חמישה יתרונות בבחירת פרגולות אלומיניום

מזג האוויר הישראלי ידוע בהפכפכות שלו. מצד אחד עונת הקיץ אשר במהלכה השמש קופחת מעל ראשינו, אבק מכסה את כל מה שנקרה בדרכו ומצד שני מחכה גנרל חורף שמביא אתו גשמים, רוחות, לחות ובוץ. מוצר אשר אמור לעמוד תחת כיפת השמיים צריך להיות כזה שיחזיק מעמד תחת כל הגורמים הללו. אחד המוצרים הפופולאריים ביותר שמוכר בקרב הציבור הינו הפרגולה שממוקמת בדרך כלל במרפסת שמחוץ לבית.

ישנם חומרים שונים שבהם נהוג להשתמש כאשר בונים פרגולה מחוץ לבית. אחד החומרים המומלצים ביותר לבניית פרגולה הוא האלומיניום. פרגולות אלומיניום נחשבות לעמידות ביותר וזאת בשל אופיו של החומר. האלומיניום נחשב לאחד החומרים הפרקטיים ביותר בכל מה שנוגע לעמידות כלפי פגעי מזג האוויר.

מהם היתרונות של האלומיניום

כאמור מדובר על חומר קשיח, קל משקל ובלתי חליד. הבניה באלומיניום היא פשוטה מאוד ואין צורך בשינוע של חלקים כבדים:

  • אטימות – שימוש באלומיניום לבניית פרגולה מספק לדיירים תחושה שלא מדובר במרפסת אלא בחלל נוסף בבית. רמת האטימות והצפיפות יכולה להגיע לדרגה שבה קירות הפרגולה יראו כמו כל קיר אחר. זהו יתרון ברור בעיקר בעונת החורף בה ניתן להוסיף לשבת במרפסת גם כאשר הגשם ניתך.
  • ככל שמדובר על פרגולות אלומיניום ניתן להקים אותן בכל מקום גם כאשר מדובר על תוספת. החומר הקל מאפשר לקבל אישורי בנייה במהירות רבה בניגוד לבנייה בחומרים אחרים כגון בטון או ברזל. אפשר לבנות פרגולה גם על גג מבנה ולהשתמש בו כחדר.
  • ניתן להשתמש בחומרים אחרים לבניית פרגולה כגון עץ, ברזל וכדומה, אולם חומרים אלו אינם עמידים ויזדקקו לטיפול ותחזוקה רציף על מנת שהם לא יחלידו או יתפוררו. במקרה של עץ הוא אמנם יכול להראות ממש כשהוא חדש אך תוך זמן קצר הוא יצבור לחות ואבק ומים יפגעו בו בקלות. העץ גם יצריך טיפול שנתי של מריחת לכה מיוחדת, דבר שיוסיף להוצאות הכספיות.
  • ניתן להחליט מראש כמה שמש או אור תרצו שיחדור דרך השלבים. תכנון נכון של יצור הפרופילים יביא להקמת פרגולה ייחודים שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם.
  • במידה ואתה לפני מכירה או השכרה – בניית פרגולה תעלה את ערכו של הנכס שלכם במקרה שתחליטו להשכיר אותו או למכור.

מי יבנה לנו את הפרגולה

כאשר אתם מתכננים הקמה של פרגולה במרפסת מומלץ לפנות רק לחברה וותיקה שעובדת עם חומרים הכי איכותיים שיש. רק זה יבטיח עמידות לאורך זמן, איכות של מוצר ושירות מעולה במידה ותצטרכו בעתיד.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*