חלקי חילוף לניאגרה סמויה בזמינות מהירה

חלקי חילוף לניאגרה סמויה בזמינות מהירה

כשקיימת תקלה בניאגרה סמויה, מבקש הלקוח לתקן את התקלה במהירות האפשרית כיוון שזה פוגע בחיי היום יום בבית או במשרד, במיוחד במקומות שיש רק מתקן שירותים אחד בבית או בעסק.

חלקי חילוף לניאגרה סמויה

חלקי חילוף לניאגרה סמויה נמצאים תמיד הן במחסנים שלנו והן ברכבים של הטכנאים בכמות נכבדה. המטרה שלנו היא לתת ללקוחות שירות מהיר ואיכותי ולכן אנחנו לא נותנים להם להמתין זמן ארוך לטכנאים. משתדלים להגיע אליהם מוקדם ככל האפשר ולבצע תיקון מהיר.

לאור הניסיון רב השנים שלנו, יצרנו שיטת עבודה אשר בה כל טכנאי מחזיר ברכבו כמות של חלקי חילוף לניאגרה סמויה. המבחר כולל את החלפים שבדרך כלל יש להחליף אותם כמו מנגנונים, אטמים מסיליקון, לחצנים שונים, ברזים פנימיים, מאריכים ללחצנים, תושבות, צינורות למים וגשר הפעלה פנימי.

תקלות של ניאגרה סמויה

צוותי הטכנאים המגיעים ללקוחות בבתים או במשרדים נחשפים לתקלה ומרגיעים את הלקוחות שהשד אינו נורא כל כך ואפשר דרך פתח השירות לפתור את הבעיה ביעילות ובמהירות.

הטכנאים מאתרים את התקלה, מבינים מהם החלפים שיש להחליף, מביאים מהרכב את חלקי חילוף לניאגרה סמויה על פי שם היצרן ודרך פתח השירות מטפלים בבעיה לשביעות רצונו של הלקוח.

הלקוח שחשש שיהיה צורך בשיפוץ מאסיבי לאור התקלה שנוצרה, הרבה יותר רגוע כשהוא מבין שאפשר לטפל בכך תוך החלפת החלפים הרלוונטיים דרך פתח השירות ובכך לסיים את הסאגה במהירות.

יבואנים של ניאגרות סמויות

בארץ קיימים כמה יבואנים של ניאגרות סמויות המיצגים חברות בין לאומיות מובילות העוסקות בייצורם של כלים סניטריים בטיב מעולה ובאיכות חסרת פשרות. היבואנים דואגים שתמיד יהיה מלאי גדול של חלקי חילוף לניאגרה סמויה, כדי שלא יוצר מצב שלא תהיה אפשרות לתקן ניאגרה מסוימת עד חוסר בחלפים הבסיסיים.

ברוב המקרים החלפים של היצרנים האחרים אינם מתאימים לניאגרה הסמויה ולכן אי אפשר לבצע את התיקון באמצעותם.

ניאגרות סמויות

בשנים האחרונות לקוחות רבים עוברים לרכוש ניאגרות סמויות ולכן אנחנו נערכים לכך בהתאם. הצוותים שלנו עוברים השתלמויות מקצועיות לעיתים תכופות כך שיוכלו לתת מענה לכל תקלה. הניסיון הרב של הטכנאים יצר אצלם מיומנות רבה כך שהם עולים די מהר על התקלות, לוקחים מהרכב חלקי חילוף לניאגרה סמויה ומבצעים את התיקון במהירות.

חשש משיפוץ של חדר האמבטיה

החשש של הלקוחות משיפוץ מאסיבי מרתיע אותם וכשיש תקלה הם די לחוצים וממתינים בדריכות לקביעת הטכנאי מהי התקלה ואיך אפשר לפתור אותה. המקרים שבהם יש באמת צורך בשיפוץ הם מינוריים ונמצאים ממש בשוליים.

ברוב המקרים הטכנאי מרגיע את הלקוח ומראה לו שתוך דקות בודדות הוחלפו חלקי חילוף לניאגרה סמויה כך שכעת המנגנון עובד כמו שצריך, כל הפריטים הקטנים הוחלפו והניאגרה הסמויה חוזרת לעבודה סדירה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*