חלומות צהובים לפעמים מתגשמים

חלומות צהובים לפעמים מתגשמים

לפני שנה בערךהתכנסו ברחבת "לה ממוניה" כ-20 אוהדים מיתולוגיים של עירוני אשדוד ההיאזו שהיתה יקרה לצהובים לטובת איחוד כפוי עם האדומים של הפועל אשדודעירוניאז בליגה הראשונה מקבלת אדום כתוספת למדיםאדום ששטחו הלך וגדל עם השנים.

בשנים הראשונות השלימו האוהדים או לפחות חלקם עם האיחוד ולמראית עין האיחוד נראה כמהלך מוצלח.

מתחת לפני השטח, מעונה לעונה התגבש חלוםבכל שיחה של הגרעין הצהוב הקשה עלה הרעיון אך המשימה היתה נראית כבלתי אפשרית אך בדיעבד היה ברור שהצהובים עדיין לא הבשילו.

ב-2 העונות האחרונות של מ.ס הרעיון החל לצוף לעיתים קרובות יותרככל שהנתק של האוהדים עם הנהלת הקבוצה גבר כך השיחות על הקמת קבוצת אוהדים הפכו תכופות יותר ויותר.

בעונה האחרונהעונת הירידה של מ.ס אשדוד נפתרה הבעיה שמנעה את ההצתה של הרעיון ובא מוביל לרעיון שלקח מנהיגות והצית את הלהבההיה זה סער גינזבורסקי.

ironia4

סער גינזבוסקי – הדליק את הלפיד

גם בצד האדום נותק הקשר עם הנהלת מ.ס ומהלך דומה החל ואף הסתייםשם לקח את המושכות חבר מועצת העיר עו״ נעים שומר שהיום משמש כיו״ר.

זה החל ברשת החברתיתסטטוס הקמה שזכה למס׳ רב של לייקים אך אם היה אמוג׳י של ״חי בסרט״ כנראה שהוא היה השולט בסטטוס.

נקבע מפגש לשישי בצהריים הגיעו כ-25 אוהדיםכאלה שמזמן לא נראו באצטדיון היא׳ וירדו מעניין הכדורגל העירוניאך כמו שאומרים שעם הצבע הנכון מתעוררים כל החושיםהודפסו צעיפים וסטיקרים ובאו להקשיב לסער ולהשתכנע שהחלום אפשרי.

גינזבורסקי חילק את המשימה לפרוטות והאוהדים הנחושים החליטו לקבוע מפגש נוסף לעוד שבועיים שהמטרה להביא כ-100 אוהדים למפגש הבא.

iron

אסיפת ההתנעה ב״לה ממוניה״

כעבור שבועיים הגיעו 200 אוהדים והכנס הפך למפגןפה זה כבר נראה אפשרי לכולם והרכבת החלה לצפור… יוצאים לדרך.

מניות החלו להימכר וספונסרים החלו להתענייןהוקמה מחלקת נוער ואפילו עוצבו מדים חדשיםההתנהלות היתה מקצועית ולמי שצפה מהצד היה נראה כי מדובר במועדון מוביל בליגת העל.

העונה נפתחה ואיתה הנצחונות אך כולם באמת יודעים למה חיכו כולם ולמה עבדו כולם כל כך קשה… לדרבי. בדרך הספיקה עירוני אשדוד להביא גם גביע ראשון לעיר אבל מזה כבר הספקנו לשכוח.

ironi004

להפועל קבוצות בליגה ג׳הותיקה והקבוצה שזה עתה נוסדה וזוהי עונתה הראשונההדרבי החל להתקרב והמתח ניכר בכל פינה בעירעירוני שאירחה את הסיבוב הראשון העתיקה את המשחק לאצטדיון היא׳ והחלה לראשונה למכור כרטיסים ב20 ש״ח לכיסוי הוצאות האבטחה.

השיווק היה אגרסיבי והאווירה בעיר היתה אחוזת תזזיתדפי הרשת החברתית נצבעו צהוב ואדום והציפייה היתה גדולהכגודל הציפייה כך גודל ההצלחהמעל 4,000 אוהדים הגיעו לאצטדיון היא׳כל הסקפטים אכלו כובעים ובלעו צפרדעים והסיסמה ״הכדורגל שייך לאוהדים״ תפסה משמעות חדשה לגמרי.

iro3

עירוני המשיכה לדהור ולנצח בכל פינה בארץכשהאוהדים מלווים אותה לכל מגרש ומגרש כשלא משנה השעה או איפה המשחק מתקייםהתקשורת הארצית והמקומית לא הפסיקו לפרגן לתופעה ומובילי דעה בכדורגל הישראלי מזכירים ומשבחים את התופעה בכל אמצעי תקשורת אפשרי.

בינתיים, עירוני אשדוד בשלה… לא עוצרת צובעת כל יציע ואוהדיה לא מפסיקה לשיר ולעודדאין ספק שמדובר בסיפור הצלחה בכל פרמטר אפשריהפרוייקט הקבוצתי הפיח רוח חיים חדשה בכדורגל המקומי וביום חמישי הקרוב יבוא היום הגדול של עירוני אשדודמשחק העליה לליגה ב׳ נגד א.סאשקלוןסוג של דרבישיתקיים אף הוא באצטדיון היא׳ בשעה 15:15, הכניסה הפעם חינם (כמו בכל חגיגהלמי שילבש צהובאתם כמובן מוזמנים לאירוע. מגיע להם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

3 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*