חימום תת רצפתי מים – מגיע לכם את הטוב ביותר

חימום תת רצפתי מים – מגיע לכם את הטוב ביותר

בשנים האחרונות מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים צוברת תאוצה ומהווה את פתרון החימום האידיאלי לבית. פתרון זה מבוסס על נטייתו של החום, המופק מן הרצפה, העולה כלפי מעלה ומחמם את חלל הבית בצורה אחידה ונעימה.

מערכת חימום תת רצפתי מים פועלת באמצעות משאבת חום חיצונית ומערכת צינורות מים סגורה המותקנת מתחת לריצוף הבית, דרכה עוברים המים החמים המחממים את הרצפה. שיטת חימום זו, נחשבת לשיטת החימום הטובה ביותר בהשוואה לשיטות חימום אחרות הקיימות בשוק כיום.

חשוב להדגיש, את התקנתה של המערכת יש לתכנן טרם בניית הבית החדש או כחלק משיפוץ מאסיבי אשר יכלול בתוכו גם את החלפת ריצוף הבית.

יתרונות חימום תת רצפתי מים

  • אסתטיקה – עיצוב חופשי ללא צורך בתכנון ושמירת מקום לצורך התקנת גופי חימום נוספים בעתיד. מערכת החימום מתוקנת מתחת לרצפת הבית ובכך אינה תופסת מקום בחלל הבית.
  • בטיחות – המערכת אינה גלויה לעין, גופי החימום אינם חשופים למגע ובהתאם לכך יאפשרו לכם לשבת על רצפת הבית או להתהלך עליה יחפים ללא חשש מכוויות או התחשמלות.
  • חסכון באנרגיה – התרמוסטטים המותקנים בכל חדר בנפרד מאפשרים שליטה, בקרה וחסכון משמעותי בצריכת החשמל הביתי.
  • בריא יותר – החום המופק מן הרצפה, אינו מייבש את אוויר חלל הבית ונחשב לבריא יותר בהשוואה לשיטות חימום אחרות.
  • פיזור אחיד של החום – האוויר החם העולה כלפי מעלה, מתפזר באופן אחיד ונעים בכל רחבי הבית.

את מערכת החימום התת רצפתי ניתן להתקין מתחת למגוון רחב של סוגי רצפות כמו למשל: פרקטים, שיש קרמיקה וכדומה.

אנו ממליצים על התקנת רכיב התרמוסטט בכל חדר או חלל בנפרד על מנת שתוכלו לשלוט ולבקר אחר פעילותה של המערכת ולהתאים את הטמפרטורה הרצויה בכל זמן נתון בהתאם להרגשתכם.

לסיכום

מכל האמור לעיל, מערכת חימום תת רצפתי מים, מותקנת מתחת לריצוף הבית. מערכת הצינורות מותקנת בצורה מעגלית המספקת חימום בטיחותי אשר יאפשר לכם להנות מחימום אחיד ונעים.

חברת ניו אנרג'י ישראל, הנה החברה המובילה בייצור, ייבוא, התקנה ומתן שירות למערכות חימום תת רצפתי, עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה ומגוון רחב של פרויקטים ברחבי הארץ.

שיטת חימום זו, נחשבת לאידיאלית והאפקטיבית ביותר בהשוואה לשיטות החימום האחרות. החום העולה מן הרצפה נחשב לאיכותי ובריא יותר וכזה שאינו מייבש את אוויר חלל הבית.

נותרו לכם עוד שאלות שאינן קיבלו מענה? הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

צילום: ניו אנרג'י ישראל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*