חיידק הקורונה הגיע לאשדוד

חיידק הקורונה הגיע לאשדוד

חולה קורונה מהעיר אשדוד נחשף בטרם היוודע על מחלתו לתושבים אחרים. בזמן הקרוב כאשר תסתיים החקירה האפידמיולוגית, משרד הבריאות יעדכן את מסלול החולה.

על פי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שבא במגע עם החולה במרחק של פחות משני מטרים ולזמן של יותר מ-15 דק, חייב להיכנס באופן מיידי לבידוד בית למשך 14 יום ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400.

אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום, שיעול או קושי בנשימה, יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101.

אנו קוראים לכם לשמור על קור רוח, לנהוג בעירנות ובאחריות ולפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות המפורסמות באתר המשרד ובאמצעי התקשורת השונים.

מידע רשמי אפשר למצוא באתר הייעודי של המשרד

מוקד קול הבריאות מטעם משרד הבריאות עמוד לשירותכם עד השעה 21:00 בטלפון 5400*

תגובת ד״ר יחיאל לסרי , ראש העיר אשדוד:

ערב טוב תושבי אשדוד היקרים,
לפי פרסום משרד הבריאות, נמצא כי תושב העיר שחזר מאיטליה חלה בנגיף הקורונה, ואנו מאחלים לו בריאות ורפואה שלמה.
אני מבקש לעדכן, לאחר שיחה עם משרד הבריאות, שבשעה זו הסתיימה חקירה אפידמיולוגית מקיפה עם פירוט המקומות בהם שהה תושב העיר שחלה, עם הנחיות מדוייקות כיצד לנהוג.
אנא, עקבו אחרי הודעת משרד הבריאות בתקשורת, ובעמוד הפייסבוק העירוני, ונהגו לפיהן כדי לשמור על בריאותכם ובריאות הסביבה הקרובה שלכם, וביחד נמנע את התפשטות הנגיף.
לצד זאת, אין צורך להכנס לפאניקה מיותרת, ויש להתנהל כרגיל תוך מילוי אחר הנחיות משרד הבריאות הכלליות בעניין מגע עם אדם עם סימני שפעת, להקפיד על שטיפת ידיים בסבון לעיתים קרובות ולהישאר בבית אם לא מרגישים טוב.

נתמודד עם האירוע הזה ביחד, מאוחדים ומחוזקים ובטוח כי נעבור אותו בשלום.

צילום באדיבות מד״א

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*