חייגן אוטומטי – מדוע זה שירות הכרחי וכיצד הוא עובד?

חייגן אוטומטי – מדוע זה שירות הכרחי וכיצד הוא עובד?

רוצים שהלקוחות שלכם יקבלו מענה מלא ומהיר מהעסק שלכם? בחברות רבות ובמיוחד בעסקים בהם מחלקת שירות הלקוחות היא קריטית לשימור הלקוח כמו גם להגעה ללקוחות פוטנציאליים איכותיים וסגירת עסקאות דרך הטלפון, השארת הודעות ושירות חייגן אוטומטי הם כלים שכל עסק חייב להשתמש בהם.

למעשה זה רק כלי אחד מתוך מכלול שלם של פתרונות תקשורת שכל עסק חייב להיות מצויד בהם אם הוא רוצה לספק שירות מעולה ללקוחות העסק ולשיחות הנכנסות.

לא מאבדים אך לקוח בדרך

שירות חייגן אוטומטי מאפשר לכם להתייחס לכל שיחה נכנסת ולא לוותר על אף שיחה שכזו. במידה והשיחה נענית בו ברגע, מה טוב. אך במידה והקו תפוס או שהלקוח ניתק את השיחה במרכזיה לפני הגעה לנציג, השאיר הודעה או מספר טלפון, יש לכם אפשרות להתקין מערכת חכמה לניתוב שיחות כמו גם מרכזייה חכמה שמנטרת כל שיחה, מייל או פקס ולהחליט מה לעשות עם אותה שיחה: האם לחזור ללקוח ומתי, כעבור כמה זמן שתחליטו ועוד.

שירות חייגן אוטומטי מאפשר ללקוח שלכם להרגיש שמתייחסים אליו ברצינות ולכם הוא מאפשר לחזור ללקוח גם אם השיחה נותקה או בוצעה באופן חלקי, וזאת בצורה הטובה ביותר ותוך מעקב ותיעוד של כל מסלול ההתקשרות בין הלקוח לעסק שלכם

נותנים מענה לכל השיחות הנכנסות ללא יוצא מין הכלל

בעידן הטכנולוגי של ימינו יש מגוון רחב של דרכי התקשרות עם הלקוח. החל ממרכזיית טלפונית דרך אימיילים ופקסים וכמובן תקשורת דרך רשתות החברתיות, דרך צ'אטים ובוטים. הדבר החשוב הוא לא ללכת לאיבוד בין כל הפלטפורמות הללו וכדאי מאוד לכל עסק למצוא מערכת אחת שעושה אינטגרציה מושלמת בין כל המערכות הללו ומספקת מענה אנושי או אוטומטי מלא לכל שיחה נכנסת, סמס או הודעה שמגיעים לאינבוקס של בית העסק.

שירות חייגן שיחות אוטומטי למעשה מייצר עבורכם שיחות יוצאות עבור כל שיחה נכנסת אך מכניס אותן למוקד הטלפוני כשיחה נכנסת. אינטגרציה מעולה לכל מוקד טלפוני שמשפרת מאוד את הפעילות במוקד ומגדילה את תפוקת נציגי השירות באחוזים רבים!

איך זה עובד בשטח?

החייגן האוטומטי מחליף למעשה את הצורך של נציגי השירות בחיוג ידני ללקוחות או אם תרצו ללידים הנכנסים על ידי נציגים של המוקד. במקום לקבל רשימה של מספרי טלפון אליהם צריך להתקשר, נציג שירות הלקוחות משתמש במערכת המידע (CRM) ובקבצים כדי לחזור בצורה מסודרת ומבוקרת לכל מי שהוא מעוניין לחזור אליו.

דרך מערכת המידע של העסק השולחת את המידע שלה, מבצעת המערכת הטלפונית חיוג אוטומטי  היוצר אינטגרציה מלאה בין המחלקות השונות, זו של שיחות יוצאות לזו של שיחות נכנסות, ומאפשרת שימוש במגוון כלים כמו הודעה מוקלטת, זמן שהות משתנה, ניטור השיחה, הקלטה ועוד ומאפשרת לעסק ליהנות ממערכת מושלמת לשיחות נכנסות ויוצאות המשתלבות יחד כשכל המידע נרשם ומנוטר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*