חידושים וטרנדים בעולם הדפוס לשנת 2018

חידושים וטרנדים בעולם הדפוס לשנת 2018

בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי בהעדפות של לקוחות וכן לשינויים וחידושים טכנולוגיים אשר יחד הובילו לעיצוב מחודש של עולם הדפוס. לצד חברות מותג אשר התמקדו בשירותי ההדפסה שלהן, היו חברות אשר שידרגו דווקא את שירותי ה- IT. עם זאת לכל החברות הפועלות בתחום ישנו מכנה משותף אחד והוא פיתוח אסטרטגיה המתמקדת ברלוונטיות של שירותי ההדפסה והשירותים "במשרד של העתיד".

כדאי להישאר מעודכנים במגמות ובטרנדים החמים

המודל של תעשיית הדפוס משתנה אחת לכמה עשורים ולמרות שהיצרניות גורפות רווחים ממוצרים ושירותים מסורתיים, עדיין הן צריכות לחשוב על העתיד וליישר קו עם הטכנולוגיה המתקדמת. כתוצאה מכך אין זה בלתי נמנע ועליהן לפתח יכולות חדשות ולחשוב קדימה, גם אם המודלים העסקיים שלהם עדיין פועלים בהצלחה. כדי לעשות זאת על היצרניות לעשות שימוש בטרנדים ובמגמות החמות של עולם הדפוס לשנת 2018.

שילוב טכנולוגיות חכמות

כיום עולם הדפוס והמיכון המשרדי מאוד מתקדם והמשרד המודרני שופע במכשירים ומכונות ברמה גבוהה החל במכונות למינציה מתקדמות ועד מכונות דפוס ולהן טכנולוגיות חכמות. בעיקרן טכנולוגיות אלו משלבות את הטלפונים החכמים בתהליך העבודה וההדפסה, ומאפשרות לעבור משימוש המבוסס על נייר לתהליכים דיגיטליים מתקדמים. המשמעות בפועל היא שעל החברות השונות להעמיק את יכולות התוכנה ולאפשר תכונות כמו ניידות, שיתוף וחיבור לרשת, זאת לצד יכולות אבטחה גבוהות יותר ושכלול של הגדרות הפרטיות.

עזרי קול וירטואליים

מלבד אבטחה גבוהה יותר או יכולות חכמות, עולם הדפוס עושה צעד גדול לשילוב עזרי קול ולשימוש בהם במוצרים. שילוב של עזרי קול זהו טרנד שנמצא בשלבי פיתוח מתקדמים ואף הושק לעסקים בשנה החולפת. עם זאת מדובר ביישום שאינו חף מבעיות: החשש הגדול נוגע לנושאים בטיחותיים, אולם משזה יטופל הרי שמדובר בהמצאה מאוד פרודוקטיבית ללקוחות מסוגים שונים. תארו לכם שכדי להפעיל מדפסת או כל מיכון משרדי אחר, כל שהיה עליכם לעשות הוא להשתמש בקול שלכם ולתת פקודה מרחוק, אין ספק כי מדובר ביישום מעניין וייחודי.

מכונות המעוצבות במיוחד להתמודדות עם דרישות השוק

הדרישות הייחודיות של תעשיית ההדפסה הובילו גם לפיתוח מוצרים מותאמים, או לחלופין לשדרוג מוצרים קיימים. בשנת 2018 ניתן בהחלט למצוא מכונות כריכה מהירות ומכונות למינציה מתקדמות אשר מיישרות קו עם הדרישות המתחדשות של עולם הדפוס ומציעות מענה אוטומטי לניילון דפים, עם אפשרות להגדיר תכניות מראש, להשתמש במסך מגע פשוט ונוח לתפעול ועוד. כמו כן ישנן פעולות שהמכונה מבצעת באופן אוטומטי כמו למשל יישור דפים, חיתוך ותלישה או הזנת דפים חדשים. מערכות אלו מיועדות לשימושים רבים והן אידיאליות לבתי דפוס ומוסדות, בעיקר בשל העובדה שהן מתוכננות ומעוצבות להתמודד עם כמויות גדולות של דפים לציפוי.

בנוי פתרונות דפוס דואגים להישאר עם היד על הדופק על מנת להציע לכם את כל החידושים והטרנדים הקיימים. צרו קשר לפרטים נוספים ותוכלו ליהנות מפתרונות הדפוס המתקדמים ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*