חופש גדול בסטאר אשדוד

חופש גדול בסטאר אשדוד

חגיגת ט"ו באב, מתקני לונה פארק, פסטיבלים, הטבות, פרסים ומיטב אמני ישראל – צביקה פיק, גיא ויהל, סאבלימינל ועוד רבים

קניון סטאר אשדוד ממשיך לקיים מגוון פעילויות מיוחדות לרגל חופשת הקיץ, ומזמין את הציבור הרחב, המשפחות והילדים ליטול חלק בפעילויות וליהנות משלל אטרקציות, מתקנים, הטבות, פרסים ומתנות מפנקות.

להלן פירוט הפעילויות:

ט"ו באב

בט"ו באב, יום שישי, 31.07.2015, יקיים סטאר אשדוד חגיגה ענקית, שבמסגרתה על כל קנייה ב- 199 ש"ח בחנויות המשתתפות במבצע, יקבלו הקונים קיט יוקרתי של סבון של פעם הכולל קרם גוף, קרם ידיים, קרם רגליים, פילינג ידיים ומגבוני רענון מבושמים, בנוסף יקבלו שובר על סך 30 ₪ בקנייה ב-99 ₪ מחנות סבון של פעם, ולקוחות המתחם יוכלו ליהנות ממניקור מפנק מתנה.

האולפן השקוף של רדיו דרום בסטאר אשדוד

ביום ראשון, 2.8.15, בשעה 19:00 יארח יורם סוויסה מהאולפן השקוף בסטאר אשדוד בשידור חי ברדיו דרום (101.5) את מיטב אמני ישראל – צביקה פיק, מאיה בוסקילה, ארקדי דוכין, חן אהרוני, סגיב כהן, רגב הוד, סאבלימינל, איתי לוי, קפה שחור חזק, סהר חגי, רועי סנדלר וגיא ויהל. שידור זה יצטרף לסדרת שידורים בהם יארח אמנים נוספים במהלך חודש אוגוסט.

לונה פארק "לונה סטאר"

החל מ- 02.08, יום ראשון, יחל לפעול במתחם ב' בקניון "לונה סטאר" – לונה פארק שיכלול ביתנים, קרוסלת דינוזאורים, סירת פיראטים, בנג'י טרמפולין, מתנפחים, משחקייה של הפיראט האדום וג'ימבורי לקטנטנים.

סטאר אשדוד מציע לבאים לרכוש כרטיס כניסה חד פעמי לילדים לשימוש בכל המתקנים בלונה סטאר ב- 10₪. לחילופין, בקנייה מעל סכום מסוים במבחר חנויות, יהיה ניתן לקבל כרטיס מתנה.

הלונה פארק יחל לפעול בתחילת חודש אוגוסט ויפעל במשך שלושה שבועות במשך כל ימות השבוע. בכל יום יחולקו אלפי פרסים שווים מתנת הסטאר כמו תיקים לבית ספר של אדידס, בקבוקי מים, ציוד בית ספר של מיטב המותגים (פרוזן, דיסני, סמי הכבאי, סטרייקה), וכן יחולקו אלפי צעצועים של הפיראט האדום: פאזלים, אופניים, משחקי קופסא, תיקי בית ספר וגן ופרסים בשווי אלפי שקלים.

הלונה פארק יפעל בין התאריכים 2-22.8.15 בימים א'-ה', במתחם ב' צמוד למקדולנדס הכשר, בין השעות 22:00-16:00; יום ו' בין השעות 14:00-10:00 ובשבת בין השעות 23:00-20:30.

פסטיבל לגו

בין התאריכים 2-4.8.15, יום הפתיחה של הלונה פארק, יקיים סטאר אשדוד פסטיבל לגו,

בו הילדים יוכלו ליהנות ממתחם נינג'ה גו, בו יבנו דגמי נינג'ה גו מדליקים. מתחם לגו פרינדס – חגיגה של ביוטי לקטנטנות – בו יתאפרו ויתקשטו במתחמי קטנטנות מיוחדים. פינת בינוי מיוחדת של לגו פרינדס, הכוללת יצירה של לגו סיטי ולגו חברות ומתחם לגו סיטי המזמין את הילדים לבנות כל מה שקשור בעיר.

פסטיבל לגו ייערך בין התאריכים 2-4.8.15, במתחם ב' צמוד למקדונלדס, בין השעות 14:00-11:00 ו-19:00-16:00.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*